اندروید 6 مارشمالو، 13 مهرماه برای دستگاه‌های نکسوس عرضه خواهد شد

در طول تابستان امسال، گوگل به توسعه‌دهندگان و برنامه‌نویسان این اجازه را داد تا آخرین نسخه سیستم‌عامل موبایل خود، اندروید 6 مارشمالو را استفاده کرده و آن را مورد آزمایش قرار دهند. تاکنون 3 پیش‌نمایش مختلف از این نسخه در اختیار توسعه‌دهندگان قرار گرفته است؛ اما ظاهراً دیگر این کار ادامه پیدا نخواهد کرد و […]

در طول تابستان امسال، گوگل به توسعه‌دهندگان و برنامه‌نویسان این اجازه را داد تا آخرین نسخه سیستم‌عامل موبایل خود، اندروید 6 مارشمالو را استفاده کرده و آن را مورد آزمایش قرار دهند. تاکنون 3 پیش‌نمایش مختلف از این نسخه در اختیار توسعه‌دهندگان قرار گرفته است؛ اما ظاهراً دیگر این کار ادامه پیدا نخواهد کرد و دیگر زمان آن رسیده تا نسخه نهایی این پلتفرم به صورت رسمی عرضه گردد.

بر اساس گزارشات، قرار است تا نسخه نهایی اندروید 6 مارشمالو از 13 مهرماه برای دستگاه‌های نکسوس عرضه شود که این دستگاه‌ها شامل ال‌جی نکسوس 5، موتورولا نکسوس 6، ایسوس نکسوس 7 (2013)، اچ‌تی‌سی نکسوس 9 و نکسوس پلیر ایسوس خواهند بود.

همان‌طور که مشخص است، نکسوس 4 ال‌جی، نکسوس 7 ایسوس (2012) و نکسوس 10 سامسونگ در این لیست جایی نداشته و دیگر به‌روزرسانی‌های رسمی گوگل را دریافت نخواهند نکرد.

انتظار می‌رود گوگل از آخرین نسخه پلتفرم محبوب خود، امشب طی مراسمی که به‌منظور معرفی نکسوس‌های جدید یعنی نکسوس 5X ال‌جی و نکسوس 6P هواوی، در سانفرانسیسکو برگزار می‌گردد، رونمایی کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال