عرضه به‌روزرسانی اندروید 6 مارشمالو برای اچ‌تی‌سی وان M9 از امروز آغاز می‌شود

در اوایل ماه جاری میلادی، شرکت تایوانی تبار اچ‌تی‌سی اندروید 6 مارشمالو را برای نسخه‌های آنلاک پرچم‌دار سال‌خورده خود یعنی وان M8 عرضه کرد و در همان زمان هم اعلام کرد که به‌زودی این به‌روزرسانی برای وان M9 هم نیز ارائه خواهد شد. حالا ظاهراً زمان موعود فرا رسیده و از امروز این به‌روزرسانی برای […]

در اوایل ماه جاری میلادی، شرکت تایوانی تبار اچ‌تی‌سی اندروید 6 مارشمالو را برای نسخه‌های آنلاک پرچم‌دار سال‌خورده خود یعنی وان M8 عرضه کرد و در همان زمان هم اعلام کرد که به‌زودی این به‌روزرسانی برای وان M9 هم نیز ارائه خواهد شد. حالا ظاهراً زمان موعود فرا رسیده و از امروز این به‌روزرسانی برای وان M9 البته در کشور آمریکا از طریق روش OTA قابل دریافت خواهد بود. بر اساس توییتی که مدیر محصول اچ‌تی‌سی، Mo Versi در شبکه اجتماعی توییتر منتشر کرده است، این خبر تأیید شده است.

HTC-One-M9-Review-002

در مورد زمان عرضه این به‌روزرسانی برای نسخه‌های آنلاک One M9 در سایر کشورها اطلاعاتی در اختیار نیست؛ اما با توجه به اینکه کاربران آمریکایی این به‌روزرسانی را دریافت می‌کنند، انتظار می‌رود که به‌زودی شاهد عرضه آن در سراسر جهان باشیم.

Mo Versi اضافه کرده است که گوشی‌هوشمند وان A9 هم که اندروید 6 را اجرا می‌کند، از فردا به‌روزرسانی نسخه 6.0.1 این سیستم‌عامل را دریافت خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال