اندروید 6 مارشمالو برای ال‌جی G3 و G4 به‌زودی عرضه خواهد شد

با معرفی اندروید 6 مارشمالو توسط گوگل، بسیاری از تولیدکنندگان به خاطر عرضه این نسخه برای محصولاتشان به تکاپو افتاده‌اند. طبق معمول همیشه این نکسوس‌های گوگل هستند که ابتدا جدیدترین نسخه‌های اندروید را دریافت می‌کنند که این بار قرار است 13 مهرماه، اندروید 6 مارشمالو را دریافت کنند. شرکت‌هایی نظیر اچ‌تی‌سی هم لیست از دستگاه‌هایش […]

با معرفی اندروید 6 مارشمالو توسط گوگل، بسیاری از تولیدکنندگان به خاطر عرضه این نسخه برای محصولاتشان به تکاپو افتاده‌اند. طبق معمول همیشه این نکسوس‌های گوگل هستند که ابتدا جدیدترین نسخه‌های اندروید را دریافت می‌کنند که این بار قرار است 13 مهرماه، اندروید 6 مارشمالو را دریافت کنند. شرکت‌هایی نظیر اچ‌تی‌سی هم لیست از دستگاه‌هایش که قرار است این نسخه را برایشان عرضه کند را منتشر کرده است. حال نوبت به ال‌جی رسیده که در مورد عرضه اندروید 6 برای محصولاتش تصمیم بگیرد.

gsmarena_002

سرنخ‌های پیدا شده در وب‌سایت این شرکت کره‌ای تبار حکایت از این دارد که تعدادی از پرچم‌داران ال‌جی در لیست انتظار برای دریافت اندروید 6 قرار گرفته‌اند که فعلاً شامل دستگاه‌هایی چون پرچم‌دار سال‌خورده این شرکت یعنی G3 با شماره مدل‌های F400S، F400K و F400L و گوشی‌هوشمند ال‌جی جی 4 با شماره مدل‌های F500S، F500K و F500L هستند.

فعلاً در مورد تاریخ دقیق عرضه این نسخه توسط ال‌جی اطلاعاتی در دسترس نیست؛ اما انتظار می‌رود قبل از پایان سال جاری میلادی این مهم تحقق یابد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال