Angry Birds 2 تنها در عرض 1 هفته، بیش از 20 میلیون بار دانلود شده است!

بدون شک فرانچایز محبوب Angry Birds تا عرضه شدن 13 نسخه از آن، ممکن است به یک بازی تکراری برای بسیاری از کاربران تبدیل شده باشد، ولی به نظر می‌رسد که این بازی آنقدر میان کاربران طرفدار داشته باشد که همچنان سازندگان به فکر نسخه‌ی جدید آن باشند. به تازگی نیز شماره‌ی سیزدهم از این بازی […]

بدون شک فرانچایز محبوب Angry Birds تا عرضه شدن 13 نسخه از آن، ممکن است به یک بازی تکراری برای بسیاری از کاربران تبدیل شده باشد، ولی به نظر می‌رسد که این بازی آنقدر میان کاربران طرفدار داشته باشد که همچنان سازندگان به فکر نسخه‌ی جدید آن باشند. به تازگی نیز شماره‌ی سیزدهم از این بازی با نام Angry Birds 2 در اختیار کاربران قرار گرفته و دلیل استفاده از عدد “2” نیز تلاش سازندگان برای بازگشت به ریشه‌ها در این بازی است.

هفته‌ی گذشته Angry Birds 2 را به صورت اجمالی بررسی کردیم و حالا پس از گذشت یک هفته، استدیوی سازنده این بازی، Rovio Entertainment، در خبری کاملا رسمی اعلام کرده که این بازی طی همین هفته، بیش از 20 میلیون بار دانلود شده است. البته باید اشاره کنیم که نسخه‌ی اول از این بازی که برای اولین بار پرنده‌های خشمگین را به خانه‌ها آورد، در عرض 12 ساعت بیش از 1 میلیون بار دانلود شده بود و پس از گذشت 3 روز نیز تعداد دانلود آن به 10 میلیون بار رسید. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که تمام سری بازی‌های پرنده‌های خشمگین و تمام اسپین‌آف‌هایی که برای آن عرضه شده، همه و همه با هم بیش از 1 میلیارد بار دانلود شده‌اند که این آمار فوق‌العاده بالاست. و همین موضوع سبب شده تا Angry Birds به عنوانی تبدیل شود که در میان تمام بازی‌ها، بیشترین تعداد دانلود را داشته است. دلیل این موضوع نیز احتمالا عدم نیاز به اتصال به اینترنت پس از نصب آن می‌باشد. همچنین این بازی کی عنوان کاملا رایگان بوده و برای بسیاری از تازه‌کارها و افرادی که در دنیای گیم حرفه‌ای نیستند، به سادگی قابل انجام دادن می‌باشد.

حالا بازی Angry Birds 2 با آمار بالای دانلودی که تا کنون داشته، توانسته رکوردها را در هم شکسته و عنوان بیشترین تعداد دانلود برای یک اپلیکیشن را به نام خود ثبت نماید. در سیستم‌عامل iOS، این بازی توانسته در بیش از 100 کشور دنیا، رتبه اول را در میان تعداد دانلود به دست آورد. با اینکه این بازی عنوانی کاملا رایگان است، اما در آن شاهد سیستم “خرید درون-برنامه‌ای” می‌باشیم که می‌تواند تجربه‌ی فوق‌العاده را برای بازیکن‌ها به ارمغان بیاورد. ارزش امتیازات و جایزه‌هایی که در بازی می‌توانید بابت آنها پول پرداخت نمایید نیز بسیار جالب است و از 99 سنت آغاز شده و تا 99 دلار ادامه پیدا می‌کند. همچنین فایل نصبی بازی Angry Birds 2 حدود 68 مگابایت حجم دارد که شاید تصور کنید که برای یک بازی ساده، این میزان حجم کمی بالا باشد. البته این موضوع درست است اما با توجه به گستردگی بازی و در قیاس با سایر عناوین، این عنوان را می‌توان یک بازی نسبتا کم‌حجم دانست.

آقای Patrick Liu، مدیر هنری بازی Angry Birds 2 در مورد این بازی اعلام کرده که به هنگام توسعه و آزمایش این بازی، مهندسین شرکت Rovio از نتیجه‌ای که در انتظار این بازی بوده، به خوبی آگاه بودند و از اشتیاق کاربران به این بازی و سری بازی‌های Angry Birds باخبر بوده‌اند. همچنین وی اعلام کرده که بسیار خوشحال است این بازی تا این حد پرطرفدار شده و در عرض 9 ماه، توانسته این همه طرفدار دست و پا کند!

البته باید توجه کرد که این عنوان هنوز برای سیستم‌عامل ویندوزفون عرضه نشده و بسیاری از کاربران هستند که می‌توانند با دانلود این بازی، آمار را بالاتر از این حد نیز ببرند. اما آیا شما نیز از کاربرانی هستید که Angry Birds 2 را دانلود کرده‌اند نظر شما در مورد نسخه‌ی جدید بازی پرندگان خشمگین چیست؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال