دوم دی‌ماه نسخه دیگری از بازی محبوب پرندگان خشمگین منتشر می‌شود

به نظر می‌رسد Rovio، سازندگان فرانچایز محبوب Angry Birds، نمی‌توانند دست از سر این بازی سودآور بردارد و یکی دیگر از نسخه‌های این بازی را معرفی کرده است. بازی جدید شرکت رویو که یک اسپین‌آف از سری اصلی بازی‌های پرندگان خشمگین محسوب می‌شود Angry Birds Blast نام گرفته است. این بار، بازی جدید پرندگان خشمگین شباهت […]

به نظر می‌رسد Rovio، سازندگان فرانچایز محبوب Angry Birds، نمی‌توانند دست از سر این بازی سودآور بردارد و یکی دیگر از نسخه‌های این بازی را معرفی کرده است. بازی جدید شرکت رویو که یک اسپین‌آف از سری اصلی بازی‌های پرندگان خشمگین محسوب می‌شود Angry Birds Blast نام گرفته است.

این بار، بازی جدید پرندگان خشمگین شباهت بسیار زیادی به بازی محبوب Candy Crush Saga دارد که کاربران باید در این بازی سه پرنده‌ی مشابه را در کنار یکدیگر قرار دهند. طبیعتا اضافه کردن بیش از سه پرنده‌ی مشابه جوایز و طلاهای بیشتری را شامل خواهد شد.

این بازی که قرار است تنها دو روز دیگر به صورت رسمی عرضه شود دارای خریدهای درون برنامه‌ای خواهد بود و در صورتی که کاربران از همین امروز برای دانلود بازی ثبت نام کنند می‌توانند تا 10 دلار خرید درون برنامه‌ای از Rovio دریافت کنند.

شاید انیمیشن پرندگان خشمگین توانست تا حدی رضایت دوست‌داران این فرانچایز را جلب کند اما به نظر می‌رسد اکثر کاربران از سری بازی‌های پرندگان خشمگین خسته شده باشند. احتمالا اگر Rovio به جای عرضه‌ی متعدد بازی پرندگان خشمگین به دنبال ایده‌های نو همانند نسخه‌ی اول این بازی باشد می‌تواند سود و همچنین رضایت بیشتر کاربران را به خود جذب کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال