Apacer از رم‌های سری جدید Panther رونمایی کرد

اخیرا شرکت بزرگ Apacer، یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان حافظه‌های رم و هاردهای جامد، از سری جدید حافظه‌های رم DDR4 با نام PANTHER رونمایی نمود و اعلام کرد که این رم‌ها بیشترین سازگاری را با پردازنده‌های نسل ششم اینتل، Skylake، داشته و می‌توانند در نهایت پایداری، بهترین کارایی را نیز ارائه دهند. اینطور که سازندگان اعلام کرده‌اند، […]

اخیرا شرکت بزرگ Apacer، یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان حافظه‌های رم و هاردهای جامد، از سری جدید حافظه‌های رم DDR4 با نام PANTHER رونمایی نمود و اعلام کرد که این رم‌ها بیشترین سازگاری را با پردازنده‌های نسل ششم اینتل، Skylake، داشته و می‌توانند در نهایت پایداری، بهترین کارایی را نیز ارائه دهند. اینطور که سازندگان اعلام کرده‌اند، در ساخت این رم‌ها از جدیدترین تکنولوژی‌ها و بهترین تجهیزات استفاده شده و در کنار آن، قیمت آنها نیز اقتصادی در نظر گرفته شده است.

رم‌های جدید سری PANTHER که به صورت تک‌ماژوله عرضه می‌گردند، قرار است در مئل‌های 4 و 8 گیگابایتی و با سرعت‌های 2133، 2400 و 2666 مگاهرتز با تایمینگ‌های 36-15-15-15 و 36-16-16-16 در اختیار کاربران قرار بگیرند. همچنین با پشتیبانی از پروفایل XMP 2.0، امکان اورکلاک آنها بسیار آسان بوده و کاربران به راحتی می‌توانند به فرکانس‌های 2400 مگاهرتز و بالاتر نیز دسترسی پیدا نمایند و در کنار این موارد، برق مصرفی پایین 1.2 ولت نیز باعث می‌شود تا مصرف برق در عین کارایی فوق‌العاده بالا، در پایین‌تر حد خود باشد.

Apacer Announces Panther Series DDR4 Memory 2

موردی که باید بدان واقعا توجه کرد، طراحی فوق‌العاده زیبا و جذاب این حافظه‌ی رم می‌باشد. سازندگان سعی کرده‌اند از هیت‌سینکی بسیار زیبا و قدرتمند برای انتقال حرارت به بیرون استفاده کنند و در مورد طراحی آن نیز وسواس زیادی به خرج داده‌اند. قسمت اصلی خود رم با رنگ مشکی پوشانده شده و در طراحی قسمت بالایی آن نیز از رنگ طلایی و نقره‌ای استفاده شده است. در واقع شکل ظاهری این رم از تمامی سیستم‌های دنیای گیمینگ نشات گرفته و سازندگان حتی از المان HP (به معنای Health Point) که تنها گیمرها با آن آشنا هستند نیز استفاده کرده‌اند تا حس دنیای بازی، به شکلی واقعی به گیمرها القاء گردد.

هنوز قیمت و زمان عرضه‌ی رم‌های سری PANTHER شرکت Apacer مشخص نشده، اما انتظار می‌رود این محصولات جدید با قیمتی معقول، در انتظار کاربران قرار بگیرند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال