اپل اضافه شدن دیگر مدل‌های هوش مصنوعی به iOS را تایید کرد

اپل در مراسم توسعه دهندگان خود به طور رسمی تایید کرد از این پس قرار است هوش مصنوعی چت جی پی تی همچنین جمینای گوگل به سیستم عامل این شرکت اضافه شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل در مراسم WWDC توسط مدیر ارشد بخش مهندسی نرم‌افزار ادغام ios با مدل‌های شخص […]

اپل در مراسم توسعه دهندگان خود به طور رسمی تایید کرد از این پس قرار است هوش مصنوعی چت جی پی تی همچنین جمینای گوگل به سیستم عامل این شرکت اضافه شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل در مراسم WWDC توسط مدیر ارشد بخش مهندسی نرم‌افزار ادغام ios با مدل‌های شخص ثالث از جمله جمینای گوگل را تایید کرد. فدریکی در مصاحبه پس از این رویداد اعلام کرد اپل قصد دارد ه کاربران کمک کند تا در انجام فعالیت‌هایی نظیر کد نویسی انجام کارهای خلاقانه و موارد دیگر از مدل‌های متفاوت مد نظر خود استفاده کنند. اپل مشتاقانه در انتظار یکپارچه سازی وش مصنوعی خود با مدل‌های دیگر از جمله جمینای گوگل در آینده است. در حال حاضر در مورد این خبر جزئیاتی منتشر نشده اما ن موضوع برنامه‌ریزی و هدف آینده اپل را نشان می‌دهد.

چت جی پی تی اولین مدل هوش مصنوعی از نوع شخص ثالث خواهد بود که اپل قصد دارد به سیستم عامل خود اضافه کند. این شرکت استفاده از این مدل به ثبت نام یا داشتن حساب کاربری و پرداخت هزینه نیاز نداشته و برای دریافت خدمات پریمیوم نیاز به هیچ اقدامی از سوی کاربران نخواهد بود.

فدریکی در مورد ادغام مدل چت جی بی تی و نسخه اصلاح شده سیری در سیستم عامل جدید گفت این دستیار صوتی ر زمان اتصال به مدل‌های شخص ثالث آن را از طریق یک هشدار به کاربر اطلاع رسانی خواهد کرد. دستیار صوتی دریافت برخی ویژگی‌های هوش مصنوعی اکنون کمی شخصی‌تر و کاربردی‌تر شده و آیکون به همراه رابط کاربری آن نیز تغییراتی را دریافت کرده است. اپل ا این اقدام قصد دارد به کاربران در انتخاب مدل‌های مختلف آزادی عمل بیشتری بدهد. در حال حاضر تنها گزینه چت جی‌پی‌تی وجود دارد به گفته فدریکی در آینده می‌توان مدل‌های دیگری از قبیل جمینای گوگل را نیز در اختیار کاربران قرار داد. دلیل تمرکز اپل روی چت جی پی تی بر این اساس بوده که این شرکت قصد دارد در ابتدا با بهترین گزینه‌ها کار خود را آغاز کند.