اپل در سکوت خبری به توسعه آیفون ارزان قیمت ادامه می‌دهد

گزارش‌های جدیدی مبنی بر توسعه مدل جدیدی از گوشی‌های آیفون SE منتشر شده است نشان می‌دهد اپل در سکوت خبری توسعه آیفون‌های ارزان قیمت را نیز به پیش می‌برد. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق گزارشی که اخیراً منتشر شده است چندین شرکت تامین کننده محصولات اپل اعلام کردند پشنهادهایی را برای […]

گزارش‌های جدیدی مبنی بر توسعه مدل جدیدی از گوشی‌های آیفون SE منتشر شده است نشان می‌دهد اپل در سکوت خبری توسعه آیفون‌های ارزان قیمت را نیز به پیش می‌برد.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق گزارشی که اخیراً منتشر شده است چندین شرکت تامین کننده محصولات اپل اعلام کردند پشنهادهایی را برای ساخت نمایشگر اولد نسل چهارم آیفون SE به این شرکت پیشنهاد کردند. این در حالی است که اپل در نسل‌های گذشته آیفون اس ای از پنل‌های ال سی دی استفاده کرده بود. از شرکت آیا تامین کننده نمایشگر برای اپل می‌توان به سامسونگ دیسپلی، BOE و تیانما اشاره کرد. این شرکت‌ها برای هر پنل قیمتی معادل ۳۰، ۳۵ و ۴۰ دلار به اپل پیشنهاد کردند. در این گزارش آمده است در حال حاضر اپل قصد دارد با مذاکره و چانه زنی قیمت هر پنل را به ۲۰ دلار کاهش دهد تا از طریق آن بتواند قیمت گوشی را نیز کاهش داده و حاشیه سود خود را نیز تغییر دهد.

پنلی که قرار است در آیفون SE4 مورد استفاده قرار بگیرد قیمتی بسیار پایین‌تر از پنل مورد استفاده در آیفون ۱۵ دارد. ظاهرا پنل آیفون جدید دارای قطعاتی است که پیش از این در آیفون ۱۳ و ۱۴ نیز مورد استفاده قرار گرفته بود. از ایرو تامین کنندگان دیگر در بخش تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری نکرده و هزینه‌ای از این بابت پرداخت نخواهد شد. سامسونگ با توجه به قیمت پیشنهادی در جایگاه بهتری نسبت به رقبا قرار داشته و می‌تواند از پنل‌های موجود برای آیفون ۱۴ در آیفون جدید نیز استفاده کند.

طبق ادعای مینگ چی کو تحلیلگر اپل نسل ۴ آیفون SE دارای نمایشگر ۶.۱ اینچی از نوع اولد بوده و طراحی مشابه آیفون ۱۴ خواهد داشت. همچنین احتمالاً باتری مورد استفاده در این آیفون همانند آنچه در مدل پایه آیفون ۱۴ استفاده شده و در آن دکمه‌های اکشن و درگاه USB-C نیز وجود دارد. هنوز مشخص نیست اپل قیمت آیفون جدید را چقدر تعیین خواهد کرد. احتمالاً یک آیفون ارزان قیمت به بازار عرضه می‌شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال