احتمال معرفی سه محصول جدید توسط اپل در رویداد 25 اسفند

براساس آخرین گزارش‌‌های وب‌سایت مطرح 9to5Mac، اپل قصد دارد در تاریخ 25 اسفندماه مراسمی را برگزار کند و در آن مراسم باید منتظر محصولات جدید این شرکت باشیم. فعلا شش هفته تا تاریخ مورد نظر زمان باقی مانده و این انتظار را می‌توان داشت که اپل تاریخ این مراسم را عوض کند و یا حتی محصولات […]

براساس آخرین گزارش‌‌های وب‌سایت مطرح 9to5Mac، اپل قصد دارد در تاریخ 25 اسفندماه مراسمی را برگزار کند و در آن مراسم باید منتظر محصولات جدید این شرکت باشیم. فعلا شش هفته تا تاریخ مورد نظر زمان باقی مانده و این انتظار را می‌توان داشت که اپل تاریخ این مراسم را عوض کند و یا حتی محصولات خود را به طور کامل به صورت اینترنتی معرفی کند که البته با توجه به اهمیت محصولات مورد آخر کمی بعید به نظر می‌رسد.

یکی از مورد انتظار‌ترین محصولات اپل در این رویداد قطعا آیفون 4 اینچی این شرکت خواهد بود. اپل قصد دارد بعد از مدت‌ها آیفون 4 اینچی خود را بار دیگر وارد بازار کند. براساس شایعات گذشته این آیفون، آیفون  5se و یا آیفون 6c نام خواهد گرفت که هر دو نام کمی عجیب به نظر می‌رسند. از دیگر مشخصات فاش شده در مورد این گوشی می‌توان به چیپست A9 و حافظه‌ی داخلی 64 گیگابایتی اشاره کرد. علاوه‌بر‌این گفته می‌شود آیفون 4 اینچی اپل از دوربینی با سنسوری قدرت‌مند برخوردار خواهد بود.

احتمال معرفی سه محصول جدید توسط اپل در رویداد 25 اسفند

دومین محصول اپل که باید شاهد رونمایی از آن باشیم آیپد ایر 3 خواهد بود. این تبلت اولین محصول ایر اپل از پاییز سال 2014 بوده و انتظار می‌رود تغییرات نسبتا کم اما پرکاربری را در این تبلت شاهد باشیم. همان‌طور که در خبرهای گذشته هم داشتیم اپل از چهار اسپیکر در این تبلت استفاده خواهد کرد و قصد دارد اندازه‌ی نمایشگر این تبلت را به 9.7 اینچ برساند. گفته می‌شود آیپد ایر 3 دارای قابلیتی به نام اتصال هوشمند خواهد بود که می‌توان نتیجه گیری کرد که اپل کیبورد مخصوصی را برای این تبلت در نظر دارد. علاوه‌بر تمامی موارد گفته شده شاید بتوانیم برای اولین بار شاهد تبلتی از شرکت اپل باشیم که دوربین اصلی آن دارای فلش خواهد بود.

احتمال معرفی سه محصول جدید توسط اپل در رویداد 25 اسفند

ساعت هوشمند اپل سومین محصول مورد انتظار در این رویداد است؛ براساس شایعات گذشته اپل از نسل دوم ساعت‌های‌هوشمند خود در این رویداد رونمایی نخواهد کرد بلکه باید منتظر نسخه‌ی جدیدی از نسل اول ساعت‌هوشمند اپل با سخت‌افزاری جدیدتر و بندهای زیباتر باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال