آمادگی کامل اپل برای مهاجرت به درگاه USB C

با وجود استفاده از درگاه USB C در گوشی‌های آیفون ۱۵ هنوز بسیاری از محصولات اپل با همان درگاه لایتنینگ کار می‌کنند. خبرهای جدید نشان می‌دهد این شرکت خود را برای استفاده از این درگاه در ایرپاد مکس و دیگر لوازم جانبی از جمله مجیک ماوس در آینده ای نزدیک آماده می‌کند. به گزارش سرویس […]

با وجود استفاده از درگاه USB C در گوشی‌های آیفون ۱۵ هنوز بسیاری از محصولات اپل با همان درگاه لایتنینگ کار می‌کنند. خبرهای جدید نشان می‌دهد این شرکت خود را برای استفاده از این درگاه در ایرپاد مکس و دیگر لوازم جانبی از جمله مجیک ماوس در آینده ای نزدیک آماده می‌کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مارک گرمن از بلومبرگ در گزارش جدیدی اعلام کرد اپل خود را آماده می‌کند تا محصولات دیگری از جمله ایرپاد مکس و مجیک ماوس را نیز به درگاه USB C مجهز کند.

طبق اعلام این خبرنگار نسل جدید مجیک ماوس و مجیک کیبورد و همچنین مجیک ترک پد همراه با نسل جدید آی مک معرفی خواهد شد. به گفته منابع آگاه زمان رونمایی از این محصولات جدید احتمالاً مهرماه امسال است. هنوز قیمت دقیق محصولات جدید اپل مشخص نشده است.

گرمن اعلام کرد اپل در سال ۲۰۲۴ ایرپاد را با کیس مجهز به USB C عرضه خواهد کرد. پیش از این و در زمان معرفی آیفون ۱۵ ایرپاد پرو نسل جدید نیز با همین درگاه معرفی شد. هدفون دور گوشی جدید اپل یا همان ایرپاد مکس نیز از دیگر محصولات این شرکت با درگاه USB C خواهد بود که هنوز قیمت دقیق آن مشخص نشده است. در گزارش منتشر شده توسط بلومبرگ اعلام شد باتری پک مک سیف و شارژر بیسیم آن نیز احتمالاً به همین درگاه مجهز میشوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال