اپل iOS 9.2.1 را برای دستگاه‌هایی که از آن پشتیبانی می‌کنند، منتشر کرد

روز گذشته شرکت اپل به صورت رسمی عرضه‌ی بروزرسانی iOS 9.2.1 را که ماه گذشته توسط بسیاری از افراد مورد آزمایش قرار گرفت، برای تمامی آیفون‌ها، آیپدها و آیپادها عرضه نمود. همزمان با این بروزرسانی، نسخه‌ی آزمایشی iOS 9.3 برای افرادی که جزو برنامه‌ی آزمایشی اپل هستند نیز در حال عرضه شدن می‌باشد. در مورد iOS […]

روز گذشته شرکت اپل به صورت رسمی عرضه‌ی بروزرسانی iOS 9.2.1 را که ماه گذشته توسط بسیاری از افراد مورد آزمایش قرار گرفت، برای تمامی آیفون‌ها، آیپدها و آیپادها عرضه نمود. همزمان با این بروزرسانی، نسخه‌ی آزمایشی iOS 9.3 برای افرادی که جزو برنامه‌ی آزمایشی اپل هستند نیز در حال عرضه شدن می‌باشد.

در مورد iOS 9.2.1 باید بدانید که با بروزرسانی بزرگی روبه‌رو نیستید و شاید با دریافت و نصب آن، ویژگی جدید و خاصی را در دستگاه خود مشاهده نکنید چرا که تمرکز اصلی سازندگان از عرضه‌ی این آپدیت، رفع شدن برخی باگ‌ها و بهبود عملکرد دستگاه می‌باشد. همچنین برخی بهینه‌سازی‌های تخصصی در مورد اتصال دستگاه‌ها به سرورهای MDM نیز در این بروزرسانی وجود خواهد داشت.

در مورد باگ اخیری که اخبار آن در وب‌سایت‌های مختلف منتشر شده است نیز باید بگوییم که اپل اعلام کرده بود که به این مشکل و عدم نمایش میزان درصد باتری در دستگاه‌های خود رسیدگی خواهد کرد، اما هنوز معلوم نیست که با عرضه شدن iOS 9.2.1، این اتفاق رخ دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال