اپل چت بات هوش مصنوعی خود به نام ask را آزمایش می‌کند

گزارش‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد اپل روی یک چت بات هوش مصنوعی به نام ask کار می‌کند که در مرحله آزمایش قرار داشته و می‌تواند با کمک داده‌های یک پایگاه داده داخلی به سوالات پاسخ دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل روی یک ابزار هوش مصنوعی شبیه به ChatGPT کار […]

گزارش‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد اپل روی یک چت بات هوش مصنوعی به نام ask کار می‌کند که در مرحله آزمایش قرار داشته و می‌تواند با کمک داده‌های یک پایگاه داده داخلی به سوالات پاسخ دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل روی یک ابزار هوش مصنوعی شبیه به ChatGPT کار می‌کند که آن را ask می‌نامند. ظاهرا آزمایش این ابزار برای مشاوران بخش پشتیبانی اپل گیر انجام می‌شود که با کمک آن می‌توان ضمن دسترسی به داده‌های پایگاه داخلی به سوالات پاسخ داد.

طبق گزارش‌های منتشر شده اپل در یک برنامه آزمایشی برای ابزار جدیدی به نام Ask قرار دارد که هم اکنون در دسترس مشاوران منتخب پشتیبانی AppleCare قرار گرفته است. با استفاده از این ابزار مشاوران AppleCare می‌توانند به صورت خودکار سوالات فنی مشتریان را پاسخ دهند. کارمندان اپل با استفاده از اطلاعات می‌توانند داده‌های مورد نیاز کاربران را به صورت آنلاین یا تلفنی به آنها منتقل کنند. این ابزار با استفاده از داده‌های موجود در پایگاه اطلاعاتی اپل و به صورت خودکار پاسخ‌های مورد نیاز کاربران را تولید کرده و سپس مشاوران از این پاسخ ها برای کاربران استفاده می‌کنند. مشاوران AppleCare می‌توانند در هر موضوع حداکثر ۵ سوال از این هوش مصنوعی بپرسند.

طبق گزارشات اپل در آینده با ارزیابی بازخوردهای مورد نیاز قصد دارد این ابزار را در اختیار مشاوران بیشتری از این شرکت قرار دهد. طی درخواست اپل از مشاوران، ابتدا باید از روش‌های جستجوی سنتی یا مشورت با مشاور ارشد استفاده کرده سپس برای کسب اطلاعات بیشتر از این ابزار استفاده شود. به گفته  اپل این ابزار می‌تواند وسیله مفیدی برای حل مسائل پیچیده و ناآشنا باشد. اپل احتمالاً امسال از مدل هوش مصنوعی خود رونمایی خواهد کرد همچنین در سیستم عامل iOS 18 نیز ویژگی‌هایی مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه خواهد شد که در سرویس‌های اپل از جمله سیری و آیم مسیج قرار می‌گیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال