اپل چند ساعت بعد از به‌روز رسانی 3.1.1 اپل‌واچ، انتشار آن را به طور کامل متوقف کرد

در کنار انتشار نسخه‌ی 10.12.2 سیستم‌عامل مک، اپل سیستم‌عامل ساعت‌هوشمند خود را نیز با انتشار آپدیتی به‌روز رسانی کرده است. نسخه‌ی  3.1.1 ساعت‌هوشمند اپل در کنار اضافه کردن چند ایموجی جدید، برخی از مشکلات نسخه‌های قبلی را رفع کرده و ویژگی جدیدی را به ساعت‌هوشمند اپل اضافه نمی‌کند. اما مشکلی که برای برخی از دارندگان سری دوم […]

در کنار انتشار نسخه‌ی 10.12.2 سیستم‌عامل مک، اپل سیستم‌عامل ساعت‌هوشمند خود را نیز با انتشار آپدیتی به‌روز رسانی کرده است. نسخه‌ی  3.1.1 ساعت‌هوشمند اپل در کنار اضافه کردن چند ایموجی جدید، برخی از مشکلات نسخه‌های قبلی را رفع کرده و ویژگی جدیدی را به ساعت‌هوشمند اپل اضافه نمی‌کند.

اما مشکلی که برای برخی از دارندگان سری دوم ساعت‌هوشمند اپل بعد از این به‌روز رسانی به وجود آمد باعث شد تا اپل انتشار این آپدیت را به طور کامل متوقف کند. برخی از کاربران اپل واچ 2 گزارش داده‌اند که بعد از به‌روز رسانی جدید، علامت تعجیب قرمزی با رجوع به سایت اپل در ساعت‌هوشمند به نمایش در آمده است. به همین علت، اپل فعلا عرضه‌ی این آپدیت را متوقف کرده و باید دید چه راه‌‌حلی را برای این مشکل پیدا می‌کند.

اگر تاکنون ساعت‌هوشمند خود را آپدیت نکرده‌اید بهتر است از انجام این کار دست نگه‌دارید. تاکنون تنها سری دوم ساعت‌هوشمند اپل دچار مشکل شده‌اند اما درهرصورت بهتر است برای به‌روز رسانی ساعت خود ریسک نکنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال