اپل فروش 230 میلیون دستگاه آیفون جدید را در برنامه دارد

DigiTimes منبع تقریبا موثق در رابطه با برنامه‎های زنجیره‎های تامین محصولات شرکت‎های مختلف، گزارش می‎دهد که اپل پیش‎بینی می‎کند به طور کلی موفق به فروش 230 میلیون آیفون جدید شود. گزارش‎های قبلی ادعا کرده‎ بودند که اپل سفارش تولید 95 میلیون پنل اولد را به سامسونگ داده است اما مشخص نیست که آیا این پنل‎ها […]

DigiTimes منبع تقریبا موثق در رابطه با برنامه‎های زنجیره‎های تامین محصولات شرکت‎های مختلف، گزارش می‎دهد که اپل پیش‎بینی می‎کند به طور کلی موفق به فروش 230 میلیون آیفون جدید شود. گزارش‎های قبلی ادعا کرده‎ بودند که اپل سفارش تولید 95 میلیون پنل اولد را به سامسونگ داده است اما مشخص نیست که آیا این پنل‎ها منحصرا برای نسخه‎ی سالگرد آیفون باشند یا در بین دستگاه‎های آیفون 7 اس و ایفون 6 اس پلاس نیز توزیع می‎شوند.

در هر صورت، این شرکت کوپرتینویی تنها برای سال 2017 نزدیک به 100 میلیون واحد اولد برای مدل‎های آیفون خود سفارش داده است تا به نوعی به معنای این باشد که خود را برای یک موفقیت بزرگ آماده کرده است.

این منابع خبری هم‎چنین اعلام کرده‎اند که اپل قصد دارد بیش از 50 میلیون چیپ در هر سه‎ماهه‎ی سال برای آیفون‎های در پیش روی خود سفارش دهد. منبع تولید این چیپ‎ها شرکت‎هایی مانند ADI، برادکام، Cirrus Logic, Cypress, NXP، کوالکام، STMicroelectronics و TI خواهند بود که در طول سه‎ماهه‎ی دوم تولید را شروع خواهند کرد. آن‎ها در اوایل سه‎ماهه‎ی سوم حجم تولید را افزایش می‎دهند تا قادر به برآورده‎سازی حجم تقاضا برای مدل‎های جدید آیفون باشند.

شرکت TSMC به تولید پردازنده‎های A11 جدید اپل براساس فناوری 10 نانومتری می‎پردازد و حجم تولید را در نیمه‎ی دوم سال بالا خواهد برد. در طول این بازه‎ی زمانی شش ماهه، A11 در حدود 10 درصد کل فروش را به خود اختصاص خواهد داد.

براساس گفته‎ی تحلیل‎گری به اسم Steven Mulinovich، قیمت مدل پایه‎ی 64 گیگابایتی آیفون 8 از 850 تا 900 دلار شروع خواهد شد و iPhone 7s و 7s Plus تنها 650 و 750 دلار قیمت دارند. سال گذشته اپل موفق به فروش 78.3 میلیون دستگاه آیفون 7 و 7 پلاس شد، بنابراین در واقع رسیدن به رکورد 80 میلیون دستگاه برای مدل‎های جدید این شرکت امکان‎پذیر است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال