آیا Apple Watch 2 در سال 2016 و با صفحه‌نمایش تولید ال‌جی، عرضه خواهد شد؟

با توجه به اطلاعاتی که توسط یکی از خبرگزاری‌های کره‌ای منتشر کرده، نسل جدید ساعت هوشمند اپل با صفحه‌نمایش P-OLED تولید شده توسط LG، در سال 2016 عرضه خواهد شد. پیشتر نیز صفحه‌نمایش نسل اول از ساعت هوشمند اپل توسط کمپانی LG تولید شده بود و همین موضوع و البته تولید صفحه‌نمایش بسیاری از ساعت‌های […]

با توجه به اطلاعاتی که توسط یکی از خبرگزاری‌های کره‌ای منتشر کرده، نسل جدید ساعت هوشمند اپل با صفحه‌نمایش P-OLED تولید شده توسط LG، در سال 2016 عرضه خواهد شد. پیشتر نیز صفحه‌نمایش نسل اول از ساعت هوشمند اپل توسط کمپانی LG تولید شده بود و همین موضوع و البته تولید صفحه‌نمایش بسیاری از ساعت‌های هوشمند بازار، سبب شده LG بزرگترین تولید کننده‌ی صفحه‌های نمایش برای ساعت‌های هوشمند باشد. ماه گذشته نیز آماری رسمی منتشر شده بود که نشان می‌داد که این غول کره‌ای، صفحه‌نمایش بیش از 68 درصد از گجت‌های پوشیدنی را تولید کرده است.

البته اخباری که ماه گذشته منتشر شده بود، نشان می‌داد که اینبار سامسونگ صفحه‌نمایش نسل جدید ساعت هوشمند اپل را تولید خواهد کرد اما گزارشاتی که صبح امروز منتشر شده، با شایعات ماه گذشته تفاوت‌های زیادی دارد.

اما جالب است بدانید که طبق تخمین‌های زده شده، کمپانی LG، مبلغ 20 دلار را بابت هر ساعت هوشمند اپل که به فروش می‌رود، به عنوان سود دریافت می‌کند. برای افرادی که از تکنولوژی این پنل‌ها نیز اطلاعی ندارند، باید بگوییم که پنل‌های P-OLED یا Plastic-OLED، صفحه‌نمایش‌هایی پلاستیکی با حاشیه‌ی بسیار کم هستند که می‌توانند در اشکال مختلف تولید و آماده‌ی استفاده شوند.

البته این اخبار تماما شایعه هستند اما طبق گفته‌های قبلی اپل، حداقل باید 12 ماه از زمان عرضه‌ی نسل اول از این ساعت هوشمند بگذرد تا شاهد عرضه‌ی نسل دوم از آن باشیم. بنابراین اگر این اطلاعات صحت داشته باشند، شاید اواخر سال 2016 بتوانیم شاهد عرضه‌ی Apple Watch 2 باشیم.

البته عرضه‌ی نسل اول از این ساعت هوشمند، چیزی برای اپل نداشت جز کسب تجربه‌های بسیار اززشمند. حالا کمپانی اپل باید بر روی بخش نرم‌افزاری ساعت هوشمندش بیش از بخش سخت‌افزاری آن مانور دهد. برای موفقیت هر چه بهتر این ساعت هوشمند نیز اپل، سیستم‌عامل Apple watchOS 2 را پیشتر معرفی و این وعده را داده بود که شاهد تغییرات بسیاری در نسل جدید این ساعت هوشمند خواهیم بود.

اما تصور می‌کنید Apple Watch 2 می‌تواند از نسل جدید این ساعت هوشمند موفق‌تر عمل کند؟

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال