اپل‌واچ یک‌ساله شد؛ فروشی دو برابر نسبت به فروش اولین آیفون

امروز، جشن تولد یک‎سالگی عرضه‎ی اپل‌واچ به بازار است؛ و طبق گفته‎ی بعضی از تحلیل‎گران، جدیدترین محصول اپل، از سال 2010 که آی‎پد اپل عرضه شد، سالی واقعاً موفق را طی کرده‎ است. تحلیل‎گران وال‎استریت تخمین می‎زنند که اپل در اولین سال عرضه‎ی ساعت خود 12 میلیون واحد از آن فروخته که 61% فروش جهانی […]

امروز، جشن تولد یک‎سالگی عرضه‎ی اپل‌واچ به بازار است؛ و طبق گفته‎ی بعضی از تحلیل‎گران، جدیدترین محصول اپل، از سال 2010 که آی‎پد اپل عرضه شد، سالی واقعاً موفق را طی کرده‎ است. تحلیل‎گران وال‎استریت تخمین می‎زنند که اپل در اولین سال عرضه‎ی ساعت خود 12 میلیون واحد از آن فروخته که 61% فروش جهانی ساعت‎های هوشمند را به خود اختصاص داده است. با توجه به میانگین قیمت 500 دلار برای هر واحد ساعت فروخته شده، عقاید عموم بر این است که این ساعت چیزی نزدیک به 6 میلیارد درآمد برای اپل به همراه آورده است.

Apple-Watch-turns-one-device-sold-twice-as-many-units-in-its-first-year-as-the-OG-iPhone-did

نه اینکه چنین چیزی نشانه‎ای برای محبوبیت این محصول در آینده باشد، بلکه نشان از این دارد که میزان ارقام فروش ساعت هوشمند اپل به نسبت اولین سالی که گوشی آیفون اپل عرضه شد و 6 میلیون واحد فروش داشت، دو برابر بوده است. با این حال، این‎طوری نیست که همگان دیوانه‎ی این ساعت باشند، حتی بعضی از افراد آن‎ را کند می‎دانند و سایرین شکایت می‎کنند که این ساعت هنوز به آن سطحی نرسیده است که داشتن آن “واجب” باشد. ولی آن‎ دسته از افرادی که شاکی هستند یقیناً اقلیت را تشکیل می‎دهند. طبق ارزیابی که هفته گذشته توسط سایت Wirstly در بین 1150 مالک اپل‌واچ صورت گرفت، مشخص شد که 93 درصد از کاربران این محصول، از ساعت هوشمند خود “راضی” یا “بسیار راضی” بودند.

گفته می‎شود که اپل در حال کار بر روی مدل بعدی اپل‌واچ است. محصولی که گفته می‎شود نازک‎تر است و پردازنده‎ی سریع‎تری در اختیار دارد، مالکین اپل‌واچ امیدوار هستند که مدل نسل دوم این محصول با استفاده از یک سیم‌کارت eSIM قادر به برقراری اتصال به یک شبکه‎ی سلولی باشد. این امر به اپل‌واچ اجازه می‎دهد که مستقیماً از روی مچ کاربر تماس‎های تلفنی را دریافت و بدون نیاز به برقراری ارتباط با آیفون اپل کار کند. ما انتظار داریم که یکی چند ماه بعد شاهد ورود نسل دوم اپل‌واچ به بازار باشیم.

همین چند روز قبل بود که اپل اعلام کرد از تاریخ 14 تیر هر گونه اپلیکیشن جدید توسعه یافته برای سیستم‎‏عامل watchOS 2 و ثبت شده در اپ استور باید در عوض استریم یافتن از آیفونی که با این ساعت در ارتباط است، به عنوان یک اپلیکیشن بومی اجرا شود. چنین چیزی باعث می‎شود باز شدن و اجرای اپلیکیشن‎ها در اپل‌واچ سریع‎تر و روان‎تر باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال