دادگاه تجدید نظر آمریکا، میزان خسارت پرداختی سامسونگ به اپل را کاهش داد

اگرچه این روزها شرکت‌های اپل و سامسونگ، همانند دو دوست همکاری‌های مشترکی را آغاز کرده و هنوز برنامه‌ی آنها برای سایر رقبا مشخص نیست اما این موضوع نمی‌تواند اختلافات این دو شرکت در سال 2012 را به دست فراموشی بسپارد. سال 2012 بود که سامسونگ به نقض قوانین مربوط به پتنت‌ها متهم شده بود و […]

اگرچه این روزها شرکت‌های اپل و سامسونگ، همانند دو دوست همکاری‌های مشترکی را آغاز کرده و هنوز برنامه‌ی آنها برای سایر رقبا مشخص نیست اما این موضوع نمی‌تواند اختلافات این دو شرکت در سال 2012 را به دست فراموشی بسپارد. سال 2012 بود که سامسونگ به نقض قوانین مربوط به پتنت‌ها متهم شده بود و پس از دادگاه‌های بسیار زیاد، محکوم به پرداخت 930 میلیون دلار به شرکت اپل شد.

اگرچه این نزاع نسبتا طولانی که رای آن توسط دادگاه San Jose داده شده بود به نفع اپل تمام شد اما حالا دادگاه تجدید نظر فدرال واشنگتن، در جدیدترین رای خود، 382 میلیون دلار از مبلغی را که سامسونگ باید به اپل پرداخت نماید، بخشید. دلیل آن نیز چیزی نبود جز رعایت نکردن قوانین پتنت توسط شرکت اپل! در این مورد، اپل اعلام کرده که محصول جدید آنها، یک گوشی مستطیل شکل با صفحه‌نمایشی صاف و چهارگوشه‌ی خمیده می‌باشد، چیزی که در هر محصولی وجود دارد اما شباهت زیاد آیفون 6 به محصولات Galaxy S، نتیجه‌ای جز عدم پرداخت بخشی از جریمه‌های قبلی سامسونگ به اپل را در بر نداشته است.

با این‌وجود، معنای این موضوع، پایان یافتن مشکلات قانون میان این دو شرکت نیست و احتمالا از این به بعد نیز این مسائل وجود داشته باشد. حتی این شرکت بزرگ در سال 2013 نیز با یکدیگر اختلاف زیادی داشتند و پس از اینکه اپل نتوانست دادگاه را برای منع کردن فروش تلفن‌های سامسونگ همچون Galaxy S3 در کشور آمریکا متقاعد کند، خارج از دادگاه صحبت‌هایی را با شرکت سامسونگ داشت و از آن زمان تا کنون، مشکلات این دو شرکت در این موارد همچنان ادامه دارد.

به هر شکل همچنان هم اپل، پیروز این دادگاه و اختلافات بوده اما مشکلات این دو شرکت هنوز تمام نشده است…

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال