پیش بینی تحلیلگر معروف اپل از کاهش تقاضا برای مک بوک

طبق پیش بینی تحلیلگر اپل احتمالاً اضافه شدن تراشه‌های M3 به مک بوک‌های جدید اپل نیز نمی‌تواند فروش این دستگاه‌ها را مانند سابق افزایش دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مینگ چی کو تحلیلگر محصولات اپل و مطلع از زنجیره تامین محصولات این شرکت اعلام کرد فروش مک بوک در سال جاری […]

طبق پیش بینی تحلیلگر اپل احتمالاً اضافه شدن تراشه‌های M3 به مک بوک‌های جدید اپل نیز نمی‌تواند فروش این دستگاه‌ها را مانند سابق افزایش دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مینگ چی کو تحلیلگر محصولات اپل و مطلع از زنجیره تامین محصولات این شرکت اعلام کرد فروش مک بوک در سال جاری حدود ۳۰ درصد کاهش یافته است. از طرفی اپل به همین دلیل از معرفی مدل‌های جدید خودداری کرده است.

به گفته کو میزان تقاضا برای این دستگاه پس از پایان یافتن فصل مدرسه با افت شدید روبرو بوده است. از این رو احتمالاً عرضه لپ تاپ توسط اپل طبق پیش‌بینی‌های قبلی این شرکت تا ۲۰ درصد کمتر خواهد بود. گزارش خود اعلام کرد لپ‌تاپ‌های اپل که امسال عرضه می‌شود به دلیل معرفی نشدن مک بوک جدید نسبت به سال‌های قبل بسیار کمتر خواهد بود. همچنین کم شدن تقاضای افراد دورکار و کاهش هیجان‌های مربوط به تراشه‌های جدید اپل نیز روی کاهش آمار فروش موثر بوده است. از طرفی تقاضا برای نمایشگرهای مینی ال ای دی نیز کاهش یافته است.

طبق ادعای کو اپل قصد دارد با عدم معرفی محصولات جدید انبارهای خود را از مک بوک‌های قدیمی خالی کند. بدین ترتیب پس از معرفی محصول جدید با تراشه M3 احتمالاً فروش مک بوک‌ها مجدداً صعودی خواهد بود. البته این نکته را نیز باید در نظر گرفت که در حال حاضر نیز فروش کامپیوترهای آل این وان و آیپد اپل نیز کاهش شدیدی داشته است. بنابراین احتمالاً این شرکت در سال آینده فروش بهتری را تجربه خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال