آپدیت نرم‌افزاری اپل مشکل تشعشعات خطرناک آیفون ۱۲ را برطرف می‌کند

به نظر می‌رسد آپدیت نرم‌افزاری جدید اپل توانسته مقامات فرانسه را در مورد تشعشعات خطرناک آیفون ۱۲ راضی کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل یک به روز رسانی نرم‌افزاری جدید برای گوشی‌های آیفون ۱۲ منتشر کرده است که می‌تواند مشکل تشعشعات آنها را برطرف کند. به نظر می‌رسد این آپدیت توانسته […]

به نظر می‌رسد آپدیت نرم‌افزاری جدید اپل توانسته مقامات فرانسه را در مورد تشعشعات خطرناک آیفون ۱۲ راضی کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل یک به روز رسانی نرم‌افزاری جدید برای گوشی‌های آیفون ۱۲ منتشر کرده است که می‌تواند مشکل تشعشعات آنها را برطرف کند. به نظر می‌رسد این آپدیت توانسته مقامات فرانسوی را نیز راضی کند. گزارش منتشر شده توسط رویترز نشان می‌دهد مقامات فرانسه این به روز رسانی نرم‌افزاری را تایید کردند. البته هنوز به روز رسانی در دسترس عموم قرار نگرفته است.

فرانسه درست پس از رونمایی از آیفون ۱۵ مسئله تشعشعات سطح بالای آیفون ۱۲ را مطرح کرده و اعلام کرد به دلیل تشعشعات بیش از حد استاندارد فروش این گوشی در کشور فرانسه باید متوقف شود.

اپل پس از اطلاع از این رویداد در واکنش اولیه پس از رد ادعای فرانسه اعلام کرد با دولت این کشور با هدف حل مشکلات پیش آمده همکاری خواهد کرد. از طرفی انتشار خبر مربوط به افزایش تشعشعات خطرناک آیفون ۱۲ باعث نگرانی بسیاری از کاربران این گوشی شده است. همچنین اپل اعلام کرد امکان تعویض این گوشی وجود ندارد. زیرا از فروش آن زمان زیادی می‌گذرد. بلژیک نیز تحقیقات خود را در زمینه تشعشعات آیفون ۱۲ آغاز کرد. احتمالا پس از تایید دولت فرانسه ماجرای مربوط به این تششعات و پرونده آن بسته خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال