با پرچمدار بدون حاشیه‌ی کمپانی شارپ آشنا شوید

این روز‌ها کمپانی‌های زیادی از پرچمداران بدون حاشیه‌ی خود رونمایی می‌کنند و کمپانی شارپ هم به این شرکت‌ها پیوسته است. این کمپانی با معرفی جدیدترین گوشی خود به نام Aquos Xx توانسته روال معرفی پرچمداران بدون حاشیه‌ی خود را ادامه دهد. سال گذشته بود که این کمپانی از پرچمدار بدون حاشیه‌ی دیگری رونمایی کرد و نام آن را Aquos […]

این روز‌ها کمپانی‌های زیادی از پرچمداران بدون حاشیه‌ی خود رونمایی می‌کنند و کمپانی شارپ هم به این شرکت‌ها پیوسته است. این کمپانی با معرفی جدیدترین گوشی خود به نام Aquos Xx توانسته روال معرفی پرچمداران بدون حاشیه‌ی خود را ادامه دهد. سال گذشته بود که این کمپانی از پرچمدار بدون حاشیه‌ی دیگری رونمایی کرد و نام آن را Aquos Crystal قرار داد. حالا این گوشی در حالیکه نسبت به پرچمدار گذشته‌ی این کمپانی پیشرفت زیادی نداشته سعی دارد تا با داشتن نمایشگری بزرگ‌تر در ماه جولای به عرضه برسد.

با پرچمدار بدون حاشیه‌ی کمپانی شارپ آشنا شوید

Aquos Xx دارای نمایشگری 5.7 اینچی است که قابلیت نمایش تصاویر را با رزولوشن فول اچ دی در پنل S-CG LCD خود دارد. 3 گیگابایت رم برای گوشی در نظر گرفته شده و 32 گیگابایت فضای داخلی گوشی را تشکیل می‌دهد که البته تا 128 گیگابایت نیز توسط مموری کارت قابل افزایش است. این اسمارت فون زیبا دارای چیپست 64 بیتی اسنپدراگون 810 است که با داشتن هشت پردازنده‌ی قدرت‌مند توان رقابت با پرچمداران امروزی کمپانی‌های بزرگ‌تر از خودش را ایجاد کرده است. پردازنده‌ی گرافیکی دستگاه نیز به آدرنو 430 مجهز شده است. Aquos Xx مجهز به باتری 3000 میلی آمپری است که با داشتن اندروید 5 به صورت پیش فرض پکیجی کاملی را تحویل می‌دهد.

با پرچمدار بدون حاشیه‌ی کمپانی شارپ آشنا شوید

گوشی هوشمند Aquos XX دارای سنسور CMOS 13 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و سنسور CMOS 2  مگاپیسکلی برای دوربین جلو می‌باشد. در واقع طراحی این گشوی به عبارتی نسخه‌ی واکس زده‌ شده‌ی Aquos Crystal می‌باشد که گوشی را بسیار براق کرده. بدون حاشیه بودن گوشی در بخش کناری و تا حدودی در بخش بالایی گوشی ممکن است کار با آن را برای شما سخت کند ولی به زیبایی گوشی کمک بسیاری را کرده است. بخش پایینی گوشی هم نسبت به پرچمدار قبلی این کمپانی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای را داشته و گوشی را زیباتر نشان می‌دهد. گوشی جدید کمپانی شارپ به نام Aquos Xx در سه رنگ مشکی، سفید و قرمز در ماه ژوئن در دسترس قرار خواهد گرفت.

با پرچمدار بدون حاشیه‌ی کمپانی شارپ آشنا شوید

با پرچمدار بدون حاشیه‌ی کمپانی شارپ آشنا شوید

با پرچمدار بدون حاشیه‌ی کمپانی شارپ آشنا شوید