بهترین قفل درب منزل برای ایمنی در برابر سارقان

حفظ امنیت منزل دغدغه بسیار مهمی است که باعث می‌شود افراد به دنبال انتخاب بهترین قفل درب منزل باشند تا امنیت خانواده و اموالشان را تا بالاترین حد ممکن تامین کنند. فراهم کردن بیشترین ایمنی در برابر سارقان، شاید مهم‌ترین مشخصه یک قفل خوب محسوب شود. قفل‌های مکانیکی عملکرد ساده‌ای دارند که با ترفند سارقان […]

حفظ امنیت منزل دغدغه بسیار مهمی است که باعث می‌شود افراد به دنبال انتخاب بهترین قفل درب منزل باشند تا امنیت خانواده و اموالشان را تا بالاترین حد ممکن تامین کنند. فراهم کردن بیشترین ایمنی در برابر سارقان، شاید مهم‌ترین مشخصه یک قفل خوب محسوب شود. قفل‌های مکانیکی عملکرد ساده‌ای دارند که با ترفند سارقان حرفه‌ای به آسانی باز می‌شوند، اما نسل جدید قفل‌ها یعنی همان قفل‌ هوشمند با افزایش امنیت و حفاظت موثر از درب ورودی ساختمان‌ها به عنوان بهترین قفل درب منزل شناخته شده و سارقان را ناکام گذاشته‌اند.

قفل هوشمند درب منزل، ارمغان تکنولوژی

جدیدترین نسل قفل‌ها به قفل‌های هوشمند اختصاص دارد. قفل هوشمند درب خانه با بدنه‌ای مقاوم و برخورداری از سیستم‌های هوشمند امنیتی به عنوان ایمن‌ترین قفل‌ها در جهان و بهترین نوع قفل شناخته می‌شوند. قفل دیجیتال درب بسیار متنوع طراحی و به بازار عرضه شده‌اند و انواع مختلف آنها برای به کارگیری روی درب منزل، ساختمان‌های اداری، هتل‌ها، ویلا و… وجود دارند. شما می‌توانید بدون همراه داشتن کلید و تنها با وارد کردن رمز روی صفحه کلید، ثبت اثر انگشت یا با استفاده از کارت درب منزل یا هر جای دیگری را باز و بسته کنید.

قفل‌های هوشمند از نظر امنیت بارها و بارها تحت استانداردهای جهانی آزمایش شده و با اطمینان کامل به عنوان بهترین قفل درب در اختیار خریداران قرار می‌گیرند. راحتی استفاده از این قفل‌ها در کنار ضریب امنیت بالا باعث شده در سال‌های اخیر بسیار مورد استقبال قرار بگیرند.

بهترین دستگیره دیجیتال، ضامن امنیت شما

قفل و دستگیره دیجیتال نوعی قفل هوشمند است که با هدف افزایش امنیت، دسترسی آسان و سریع و همچنین زیبایی بخشیدن به دکوراسیون مکان‌های مختلف، طراحی و به بازار عرضه شده است.

دستگیره دیجیتال که در حقیقت همان قفل دیجیتال با دستگیره به حساب می‌آید، با برخورداری از به‌روزترین سیستم‌های امنیتی به عنوان قفل ایمنی درب منزل شناخته می‌شود. این دستگیره‌ها مجهز به سنسور ضد سرقت، ضد شوک و ضد حریق هستند و امنیت درب منزل را به طرز چشمگیری ارتقا می‌دهند. شما ممکن است برای منزل نوساز خود، تغییر دکوراسیون یا افزایش امنیت منزل قدیمی‌ساز خود به نصب امن‌ترین و بهترین دستگیره دیجیتال نیاز داشته باشید، پس بهتر است قابلیت‌های آن را بیشتر بشناسید.

دستگیره در دیجیتال کاداس K9

بهترین قفل دیجیتال منزل انواع مختلفی دارد

قابلیت‌های قفل هوشمند درب منزل

  • قابل نصب بر روی انواع درب منزل، اداره، سازمان و…
  • مجهز به سیستم ضد هک
  • برخورداری از فناوری ریموت کنترل با اتصال به تلفن همراه
  • دارای رمزهای امنیتی و یک بار مصرف
  • اعلام وضعیت تلاش برای ورود از طریق ارسال پیام
  • امکان باز کردن درب از راه دور برای افراد دیگر
  • ثبت زمان و تاریخ دقیق ورود و خروج افراد

بهترین برند قفل دیجیتال درب منزل

در حال حاضر چندین برند قفل دیجیتال در بازار جهانی عرضه می‌شود. این قفل‌ یا دستگیره‌ها از جهت حفظ امنیت، امکانات جانبی و زیبایی ظاهری مدام در حال رقابت با یکدیگر هستند تا بتوانند نظر مشتریان را به خود جلب کنند. دستگیره‌ دیجیتال به آخرین تکنولوژی‌های تشخیص هویت اثر انگشت و تشخیص چهره مجهز می‌شوند تا بدون خطا به روی افراد باز و بسته شوند. به نظر کارشناسان بهتر است قفل یا دستگیره دیجیتال مورد نظر خود را از برندی تهیه کنید که به طور تخصصی فقط قفل هوشمند تولید می‌کند.

در بین بهترین مارک قفل های عرضه شده در بازار، کاداس با قابلیت‌های ویژه و همچنین تنوع محصولات به عنوان بهترین برند قفل دیجیتال محسوب می‌شود. استفاده از قفل‌ دیجیتال کاداس برای ایمن‌سازی ساختمان و اموال داخل آن در برابر ورود سارقان خیال شما را از هر جهت آسوده می‌کند. محصولات کاداس با طراحی خاص و منحصربه‌فرد و ضریب ایمنی بالا سهم بزرگی از فروش بازار جهانی قفل دیجیتال و دستگیره دیجیتال را از آن خود کرده است.

جدیدترین مدل دستگیره در دیجیتال مدل لامبورگینی کاداس

بهترین قفل دیجیتال منزل انواع مختلفی دارد که با توجه به نیاز خریدار و در نظرگرفتن میزان بودجه از سوی مشتریان انتخاب می‌شود. قفل‌های دیجیتال کاداس قابلیت نصب بر روی انواع درب ضد سرقت را دارند.

خانه‌ای امن با قفل دیجیتال کاداس

کاداس برند نام‌آشنای بهترین قفل دیجیتال درب در جهان است که طیف متنوعی از قفل و دستگیره هوشمند را به بازارهای جهانی ارائه می‌کند. محصولات این ابرشرکت آلمانی با برخورداری از طراحی ویژه، به‌روزترین تکنولوژی روز دنیا در ساخت و تامین بالاترین حد امنیت، جایگاه ویژه‌ای را در سطح جهانی از آن خود کرده است.

کاداس محصولات حرفه‌ای خود همچون قفل رمزدار درب منزل، قفل اثر انگشتی درب منزل، دستگیره هوشمند درب منزل و … را از طریق نمایندگی‌های معتبر فروش در سراسر دنیا به فروش می‌رساند. در ایران سایت کاداس ایران با وجود حق انحصاری فروش قفل هوشمند کاداس، طیف وسیعی از محصولات این برند لوکس و کارآمد را با تضمین بهترین قیمت و کیفیت به مشتریان ارائه می‌کند. وارانتی 3 ساله این محصولات، تعویض آنها را با محصول جدید در صورت بروز هرگونه مشکل فنی تضمین می‌کند. بهترین قفل هوشمند درب خانه را از کاداس (www.kaadas.ir) بخواهید تا با آرامش کامل لحظات خود را در کنار عزیزانتان سپری کنید.