آگهی

مزایای خرید سرور مجازی فرانسه از سرودیتا

آیا به‌دنبال راهی مطمئن و کارآمد برای رونق کسب و کار خود هستید؟ سرورهای مجازی سرودیتا از جمله انتخاب‌های هوشمندانه شما خواهند بود. سرورهای مجازی به‌خصوص سرورهای مجازی با موقعیت جغرافیایی فرانسه، مزایای بسیار زیادی دارند که باعث افزایش عملکرد کسب و کار شما می‌شود. سطوح بالایی از امنیت، مقیاس پذیری، راندمان و همچنین پشتیبانی عالی، […]

آیا به‌دنبال راهی مطمئن و کارآمد برای رونق کسب و کار خود هستید؟ سرورهای مجازی سرودیتا از جمله انتخاب‌های هوشمندانه شما خواهند بود.

سرورهای مجازی به‌خصوص سرورهای مجازی با موقعیت جغرافیایی فرانسه، مزایای بسیار زیادی دارند که باعث افزایش عملکرد کسب و کار شما می‌شود. سطوح بالایی از امنیت، مقیاس پذیری، راندمان و همچنین پشتیبانی عالی، از جمله ویژگی‌هایی است که با دریافت سرویس‌های فرانسه از هاستینگ سرو دیتا دریافت خواهید کرد؛ با سرورهای فرانسه، میتوانید با خیال راحت پیشرفت کسب و کار خود را شاهد باشید. در زیر به‌اختصار مزایای دریافت سرویس از هاستینگ سرو دیتا را برای شما آورده‌ایم.

منابع سخت‌افزاری قدرتمند

VPS مخفف عبارت (Virtual Private Server) به‌معنای «سرور مجازی» است. بر روی هر سرور مرکزی فیزیکی، چندین سرور مجازی قرار می‌گیرد که کاملاً دارای سیستم عامل و محیط ایزوله شده هستند. سرورهای مجازی OVH به قدرت بالای سخت‌افزاری مشهور بوده و در واقع شما می‌توانید متناسب با نیاز خود اقدام به خرید سرورهای مجازی که SSD، RAM و CPU قدرتمندی دارند، کنید. این قدرت بالا به شما توانایی انجام انواع مختلف فعالیت‌های سنگین را می‌دهد.

امنیت بالا

سرورهای مجازی فرانسه، به‌لحاظ سطح امنیتی معمولاً در درجه‌ی بالایی قرار دارند. نتیجه‌ی این موضوع این است که با کمترین مشکل امنیتی می‌توانید، از این سرورها استفاده‌کنید.

خرید با هزینه‌ی پایین

بدیهی است که سرورهای فیزیکی هزینه‌های بسیار هنگفتی دارند که از حداقلی‌ترین هزینه‌ی سرورهای فیزیکی می‌توان به هزینه محل نگهداری آن اشاره کرد. سرورهای مجازی قیمت پایینی دارند و شما میتوانید با استفاده از این سرورها، هزینه‌های خود را به حداقل رسانده و از قدرت نسبی سرورهای فیزیکی استفاده‌کنید.

کیفیت بالا و عدم oversell

به‌لحاظ کیفی، هاستینگ سرو دیتا دارای قوی‌ترین سخت‌افزار بوده و همچنین برای ماکسیمم کردن بهره‌وری، حداقل سرور مجازی ممکن بر روی این سخت‌افزارها نصب گردیده‌است. در واقع این سرورها به‌هیچ‌وجه oversell نشده و کیفیت فدای کمیت نگردیده است. همچنین یکی دیگر از علت‌هایی که سرورهای مجازی هاستینگ سرو دیتا دارای کیفیت بسیار بالا هستند، به‌دلیل موقعیت جغرافیایی خاص آنها است.

فایروال سخت‌افزاری

سرورهای مجازی فرانسه به‌خصوص سرورهای OVH ویژگی امنیت بالایی را دارا هستند. در این سری سرورها شاهد فایروال سخت‌افزاری هستیم که باعث چند برابر شدن امنیت سرورهای مجازی شما می‌شوند و شما می‌توانید با حداقل دردسر ممکن از سرور مجازی فرانسه استفاده‌ی مطلوب را داشته‌باشید.

وجود آنتی DDoS

از جمله مواردی که سرور شما را تهدید می‌کند، حملات DDoS است. به حملاتی که به یک باره تعداد بسیار زیادی سیستم به سرور ریکوئست داده و این حجم از ریکوئست باعث داون شدن سرور شما می‌شود، دیداس می‌گویند. با خرید سرور خود از هاستینگ سرو دیتا میتوانید با خیالی راحت و دور از حملات DDoS به استفاده مطلوب از سرورها بپردازید.

آپ تایم بالا

سرورهای مجازی، سرورهایی هستند که در 24 ساعت شبانه‌روز روشن هستند و با خرید این سرویس‌ها میتوانید، از داون شدن وبسایت‌های خود جلوگیری کنید. اگر در دسترس بودن وب سایت شما برای مدت زمان طولانی و مستمر برایتان مهم است یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما، خرید سرور مجازی فرانسه از هاستینگ سرو دیتا است.

سرعت بسیار زیاد

سرعت بالا از جمله نکات مثبت خرید سرور مجازی فرانسه از هاستینگ سرو دیتا است؛ اگر نیاز دارید برای کسب و کار خود از سرورهای با سرعت بالا و پینگ پایین استفاده‌کنید. سرور مجازی فرانسه می‌تواند برای شما مفید باشد؛ سرور فرانسه به شما کمک می‌کند با بالاترین سرعت دانلود و آپلود فایل‌های خود را انجام دهید.

دسترسی به سرورها از سراسر دنیا

سرورهای مجازی فرانسه، به‌خصوص سرور مجازی OVH در نقاط مختلف دنیا دارای شعبه‌های مختلف هستند، اگر قصد دارید وب سایتی راه اندازی کنید که در کل جهان مخاطب و کاربر دارد، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما سرور مجازی فرانسه است. خرید سروری که در کشور فرانسه دیتا سنتر آن وجود داشته‌باشد، باعث می‌شود کاربران سایر کشورها به‌خصوص کشورهای اروپایی، بتوانند دسترسی سریع به وب سایت شما و محتوای آن پیدا کنند.

امکان استفاده در صرافی‌های بین‌المللی

تحریم IP های داخل کشور برای تریدرهای ایرانی یکی از معضلات برای این گونه معاملات است، اگر تریدر هستید و قصد دارید تحریم صرافی‌های بین المللی را از بین ببرید، میتوانید اقدام به خرید سرور مجازی فرانسه کنید. استفاده از این سرورها به‌علت داشتن IP ثابت به شما امکان استفاده از صرافی‌هایی مانند BIANANCE و کوکوین را با سرعت و عملکرد مناسب می‌دهد.

استفاده برای فریلنسر ها

افرادی که به‌عنوان فریلنسر قصد دریافت پروژه‌های بین‌المللی را دارند؛ نیازمند IP ثابت هستند تا در هنگام استفاده از سرویس‌هایی مانند FREELANCER.COM یا FIVER.COM با مشکل بلاک شدن اکانت خود رو به رو نشوند. سرورهای مجازی فرانسه ویژگی IP ثابت بودن را دارا هستند که مشکلات مذکور را حل کرده و می‌توانند انتخابی مناسب برای شما و کسب و کار شما باشند.

دور زدن تحریم‌ها و محدودیت‌های اینترنت

سرورهای مجازی فرانسه برای شما به‌عنوان نرم‌افزار عبور از تحریم عمل کرده و با تبدیل IP شما به IP فرانسه، به شما امکان دسترسی به سرویس‌ها، بدون تحریم و فیلتر را می‌دهد. همچنین میت‌وانید برای انتقالات بین‌المللی ارزی از حساب‌های بانک‌های خارجی مانند پی پال، کیف پول‌های ارز دیجیتال و… استفاده‌کنید.

ارائه پنل اختصاصی برای مدیریت

سرورهای مجازی فرانسه دارای پنل اختصاصی هستند که می‌توانید با استفاده از این پنل‌ها به بهترین شکل ممکن اقدام به کنترل و کانفیگ سرور کنید. این موضوع به شما اجازه می‌دهد کنترل کاملی بر روی سرورهای خود داشته‌باشید.

پنل تحت بات تلگرام

هاستینگ سرو دیتا از برترین مجموعه‌های فعال در حوزه فروش سرور مجازی است. یکی از ویژگی‌های جذابی که خرید سرور مجازی فرانسه از هاستینگ سرو دیتا دارد، ارائه پنل تحت بات تلگرام است، در حقیقت کنترل سرور مجازی خود را می‌توانید به‌وسیله‌ی بات تلگرام انجام داده و از طرفی پیام‌های اطلاع رسانی را نیز دریافت کنید.

جمع‌بند

در این نوشته از وب سایت نگاهی به مزایا سرور مجازی فرانسه انداخته شد و سعی بر آن بوده که مهم‌ترین ویژگی‌های سرورهای مجازی فرانسه که در هاستینگ سرو دیتا قابل خریداری است، بیان شود. بررسی موارد گفته شده به شما کمک می‌کند تا انتخابی دقیق و مفید و متناسب با نیاز خود داشته‌باشید.

salb-techna