بروکر کوتکس | معرفی و بررسی جامع بروکر کوتکس Quotex

بررسی بروکر کوتکس تمام افرادی که تمایل به فعالیت در بازارهای آنلاین جهانی دارند، باید یکی از بروکرهای ارائه دهنده خدمات تجارت آنلاین را انتخاب کنند. معامله گران می توانند از طریق این کارگزاری ها به بازارهای مالی متصل شده و تجربه شگفت انگیز ترید را کسب کنند. امروزه بروکرهای بسیاری برای ارائه خدمات این چنینی ایجاد شده است، […]

بررسی بروکر کوتکس

تمام افرادی که تمایل به فعالیت در بازارهای آنلاین جهانی دارند، باید یکی از بروکرهای ارائه دهنده خدمات تجارت آنلاین را انتخاب کنند. معامله گران می توانند از طریق این کارگزاری ها به بازارهای مالی متصل شده و تجربه شگفت انگیز ترید را کسب کنند. امروزه بروکرهای بسیاری برای ارائه خدمات این چنینی ایجاد شده است، اما بروکر کوتکس (Quotex) کمی متفاوت تر عمل می کند!

درواقع کوتکس یک بروکر مخصوص برای معاملات باینری آپشن است که خدمات خود را در زمینه معاملات دوتایی ارائه می دهد. این بروکر جزو پلتفرم های معاملاتی محبوب است که بسیاری از سرمایه گذاران را به خود جذب کرده است. از همین روی در این مقاله می خواهیم به بررسی بروکر کوتکس بپردازیم تا علت محبوبیت این بروکر را فرا بگیریم. در ادامه می خوانید که بروکر کوتکس چیست؟ و چگونه باید در این پلتفرم ثبت نام کرد.

صفحه اصلی وبسایت بروکر کوتکس - معرفی و بررسی کارگزاری Quotex

صفحه اصلی وبسایت رسمی بروکر کوتکس. طراحی ظاهری وبسایت Quotex به کاربران خود امکان استفاده راحتتر از خدمات خود را می دهد.

بروکر کوتکس چیست؟

بروکر کوتکس جزو پلتفرم های معاملاتی مشهور است که خدمات باینری آپشن را در سطح بالایی ارائه می دهد. این وب سایت که در سال 2019 به وجود آمد، توانسته است با ارائه خدمات عالی خود روز به روز بر تعداد کاربرانش بیافزاید. “این پلتفرم توسط شرکت Maxbit LLC ایجاد شده است و در مدیریت آن در کشور سنت وینسنت و گرنادین ‌ها انجام می شود”. بروکر کوتکس از رابط کاربری ساده و جذاب برخوردار می باشد و معاملات را با سرعت بالایی تکمیل می کند. اگر می خواهید بدانید که دقیقا بروکر کوتکس چیست؟ و چگونه کار می کند، باید با نحوه عملکرد معاملات باینری آپشن آشنا باشید.

این نوع معاملات از تفاوت اساسی با ترید در سایر زمینه ها برخوردار بوده و روش خلاقانه ای برای کسب درآمد از بازارهای آنلاین به شمار می روند. در باینری آپشن تنها کافی است معامله گران با حدس قیمت صعودی یا نزولی، معاملات خود را در بازار ثبت کرده و در صورت صحیح بودن حدس قیمت، سود خود را دریافت کنند. بروکر کوتکس با خدمات جذابی که در زمینه باینری آپشن ارائه می دهد، برای معاملات دیجیتالی بسیار مناسب است.

خدمات بروکر کوتکس

همان طور که ذکر شد بروکر کوتکس از خدمات ویژه ای بهره مند است که هر کارگزاری حرفه ای باید داشته باشد. این بروکر با ارائه بیش از 40 ابزار معاملاتی، تریدرهای علاقه مند به باینری آپشن را دعوت می کند تا به کسب درآمدی آسان بپردازند. در ادامه برخی از مهم ترین خدماتی که بروکر کوتکس ارائه می دهد را برای شما عزیزان نام برده ایم:

  • رابط کاربری ساده؛

  • ارائه سیگنال های یکپارچه؛

  • دارای شاخص های معاملاتی مختلف؛

  • سرعت بالای معاملات؛

  • فعال در بیش از 100 بازار مالی؛

  • پشتیبانی از سیستم عامل های اندروید، آیفون و ویندوز؛

  • ارائه حساب واقعی و حساب دمو؛

  • پشتیبانی 24 ساعته از طریق چت.

 همچنین برای اطلاع بیشتر از خدمات بروکر کوتکس  میتوانید به سایت های معتبری مانند معامله گر بیت [bitcryptotrader.com]  یا ایران بروکر iranbroker مراجعه نمایید.

آیا بروکر کوتکس برای فعالیت افراد ایرانی مناسب است؟

از آنجاکه به دلیل تحریم ها بسیاری از بروکرها به کاربران ایرانی خدمات ارائه نمی کنند، این موضوع به یکی از دغدغه های بزرگ معامله گران ایرانی تبدیل شده است. این در حالی است که بروکر کوتکس بستر معاملاتی عالی برای فعالیت ایرانیان به شمار می رود. چراکه نه تنها از زبان فارسی در پلتفرم خود پشتیبانی می کند، بلکه هیچ مشکلی برای ارائه خدمات به کاربران ایرانی ندارد. از همین روی شما می توانید به راحتی با هویت ایرانی خود در این بروکر ثبت نام کرده و از تجربه بی نظیر باینری آپشن بهره مند شوید.

آیا بروکر کوتکس معتبر است؟ بررسی رگوله بروکر کوتکس

بروکر کوتکس تحت نظر رگولاتوری IFMRRC است که یک شرکت رسمی و ثبت شده می باشد. نکته حائز اهمیتی که در رابطه با این بروکر وجود دارد این است که کوتکس رضایت عمده کاربران خود را جلب کرده است و تا به امروز خود را به طور موجهی میان سرمایه گذاران نشان داده است. از سوی دیگر، بروکر کوتکس راه حل های امنیتی همچون احراز هویت دو عاملی، را برای حساب های خود ارائه می دهد تا سپرده های کاربران به ایمن ترین شکل ممکن ذخیره کند. از همین روی می توان گفت بروکر کوتکس از امنیت بالایی برخوردار بوده و اعتبار کافی را کسب کرده است. با این حال توجه داشته باشید نمی توان به قطعیت در رابطه با کارکرد عالی یک بروکر نظر داد و انتخاب پلتفرم معاملاتی مناسب، باید توسط خود معامله گران انجام شود.

آموزش ثبت نام بروکر کوتکس | ورود به بروکر کوتکس

حالا که درباره نکات شگفت انگیز بروکر کوتکس اطلاعات جمع آوری کردید و به بررسی بروکر کوتکس پرداختیم، نوبت به نحوه ثبت نام در این پلتفرم می رسد. اگر شما نیز می خواهید معاملات باینری آپشن را در بروکر کوتکس تجربه کنید، تنها کافی است مراحل ساده زیر را طی کنید.

  1. وارد وب سایت رسمی کوتکس به آدرس qxbroker.com/fa شوید و از نوار بالایی صفحه، مانند تصویر زیر زبان پلتفرم را به فارسی تغییر دهید تا مراحل برایتان ساده تر شود.

  2. بر روی گزینه «ثبت نام» کلیک کنید.
  3. اطلاعات درخواستی پلتفرم از قبیل ایمیل، رمز عبور دلخواه و تیک پذیرش قوانین را وارد کنید. سپس بر روی گزینه «ثبت نام» کلیک کنید.
  4. مراحل ثبت نام به اتمام رسیده و شما می توانید در پلتفرم جذاب کوتکس به معاملات جذاب باینری آپشن مشغول شوید.

            مراحل تصویری ثبت نام در بروکر کوتکس

صفحه وب سایت رسمی کوتکس در حالت زبان فارسی

در صفحه اصلی بروکر کوتکس امکان ورود به قسمت زبان ها و انتخاب زبان فارسی نیز وجود دارد.

نحوه نصب بروکر کوتکس

یکی از ویژگی های منحصر به فرد بروکر کوتکس، در دسترس بودن نسخه موبایلی آن است. شما می توانید برای دستیابی همیشگی به معاملات خود، اپلیکیشن کوتکس را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کرده و تنها از طریق اتصال به اینترنت، معاملات خود را انجام دهید. مزیت بزرگ اپلیکیشن کوتکس این است که شما می توانید از آن در هر دو سیستم عامل اندروید و IOS بهره مند شوید. شما می توانید اپلیکیشن Quotex را از پلتفرم های آنلاین اپ استور برای آیفون و پلی استور در اندروید، دانلود کنید. از این طریق می توانید همیشه و در هر کجا با استفاده از اینترنت، به حساب معاملاتی خود دسترسی داشته و در عین حال معامله کنید.

مهم ترین قوانین بروکر کوتکس که باید بدانید!

هر بروکر تجاری از مجموعه قوانین امنیتی، واریز و برداشت مختص به خود برخوردار است که بروکر کوتکس نیز از این قاعده مستثنی نیست. در ادامه فهرستی از قوانین مهم این وب سایت که باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید را برای شما عزیزان لیست کرده ایم:

قوانین فعالیت در بروکر کوتکس

نحوه فعالیت

احراز هویت در بروکر کوتکس

مدارک هویتی که ارائه می دهید باید دارای اعتبار و حقیقی باشد. مدارک جعلی در این پلتفرم تایید نمی شوند.

واریز و برداشت در بروکر کوتکس

برای برداشت از حساب کوتکس باید مراحل احراز هویت در این پلتفرم را گذرانده باشید.

روند برداشت از حساب کوتکس ممکن است بین 1 تا 5 روز متغیر باشد.

حداقل برداشت در این پلتفرم 10 دلار و برای ارزهای دیجیتال 50 دلار است.

قوانین مسابقه در کوتکس

برای دریافت بونوس کوتکس باید بیشترین سطح موجودی را تا پایان مسابقه به دست بیاورید.

جوایز پس از 24 ساعت به حساب شما واریز می شود.

برخی از مسابقه ها شامل پرداخت هزینه می شوند و برخی دیگر به صورت رایگان انجام می شود.

نقد و برسی بروکر کوتکس | آیا کلاهبرداری بروکر کوتکس واقعی است؟

شک و شبهه های بسیاری در رابطه با کلاهبرداری بودن یا نبودن بروکر کوتکس وجود دارد که بسیاری از معامله گران را می ترساند. از همین روی سؤال پیش می آید که آیا بروکر کوتکس معتبر است؟ در این باره باید بگوییم که هنوز خبر رسمی در رابطه با اسکم بودن این پروژه وجود ندارد. بلکه بروکر کوتکس از رگوله معتبر برخوردار بوده و امنیت حساب های خود را از طریق احراز هویت برقرار می کند. از سوی دیگر این بروکر به بیش از 20 کشور ارائه خدمات می کند و تا به امروز نظر مثبت بیشتر کاربران را به خود جلب کرده است. این بروکر از پشتیبانی 24 ساعته برخوردار بوده و تا به امروز هیچ خبر کلاهبرداری درباره این وب سایت وجود نداشته است.

با این حال کلاهبرداری در عرصه باینری آپشن و در کل دنیای تجارت دیجیتال، بسیار زیاد است. درواقع کلاهبرداری هایی که تا به امروز در این عرصه انجام شده است، تنها با نام کوتکس انجام شده و این کلاهبرداری ها هیچ ارتباطی با خود پلتفرم نداشته است. از همین روی اگر می خواهید در بازار باینری آپشن و بروکر کوتکس فعالیت کنید، توجه کنید به دام افراد سودجو نیفتاده و تنها از طریق آدرس و ایمیل رسمی وب سایت کوتکس با این پلتفرم معاملاتی در ارتباط باشید.

سخن پایانی

بروکر کوتکس یکی از پلتفرم های معاملاتی محبوب در زمینه باینری آپشن است که خدمات معاملاتی مناسبی را ارائه می دهد. طبق نظرات کاربران، این بروکر توانسته است با استفاده از کیفیت مناسب و خوب خدمات خود، مشتریان و تریدر های بسیاری را به سمت خود جذب کند و این روند را تا به الان حفظ نموده است. تا به اکنون نیز گزارشی در مورد کلاهبرداری و یا نا معتبر بودن بروکر کوتکس به دست ما نرسیده است و وب سایت ما در تلاش است تا جدید ترین اخبار را در اختیار کاربران قرار دهد. همچنین گفتنی است که بروکرهای باینری آپشن دیگری نیز وجود دارند که آگاهی از آنها به علاقه مندان در یافتن بروکر مورد نظرشان کمک خواهد کرد.