ارزش دارایی‌های محافظت‌شده توسط وایزر به ۵۰ هزار میلیارد تومان رسید

پس از ۷ سال تولید و فروش سیستم امنیتی هوشمند خودرو و موتورسیکلت وایزر در ایران، ارزش دارایی‌های محافظت شده توسط این سیستم، از مرز ۵۰ هزار میلیارد تومان گذشت. به گزارش روابط عمومی شرکت دانش‌بنیان کاوشکام آسیا، تولیدکننده‌ سیستم‌های امنیتی هوشمند خودرو و موتورسیکلت وایزر (Wizer)، این رقم، ارزش دارایی‌های حفاظت شده توسط محصولات […]

پس از ۷ سال تولید و فروش سیستم امنیتی هوشمند خودرو و موتورسیکلت وایزر در ایران، ارزش دارایی‌های محافظت شده توسط این سیستم، از مرز ۵۰ هزار میلیارد تومان گذشت.

به گزارش روابط عمومی شرکت دانش‌بنیان کاوشکام آسیا، تولیدکننده‌ سیستم‌های امنیتی هوشمند خودرو و موتورسیکلت وایزر (Wizer)، این رقم، ارزش دارایی‌های حفاظت شده توسط محصولات وایزر در بیش از 130 هزار وسیله‌ نقلیه در ایران است و می‌تواند شاخصی برای موفقیت وایزر در حرکت به سمت رسالت و هدف خود در تامین امنیت، آسایش و آرامش خانواده‌های ایرانی باشد.

دکتر علی فتوت احمدی، مدیرعامل گروه تحقیقات خدمات مخابراتی کاوشکام آسیا، مالک برند وایزر، در این زمینه می‌گوید: «ارزش دارایی‌های مردم ایران از نوع وسایل نقلیه در سال‌های اخیر به علت تورم رشد زیادی کرده است، اما به همان نسبت هم دغدغه‌های مردم در مورد امنیت و سرقت خودرو و موتورسیکلت بالاتر رفته است. به همین دلیل است که جلوگیری از آسیب به این دارایی‌ها و سرقت آنها، یکی از مهم‌ترین مسائلی است که اکثر مردم با آن رودررو هستند. اینجا جایی است که ما تلاش کرده‌ایم این امنیت خاطر و آرامش را به صاحبان خودروها بازگردانیم».

وی در زمینه‌ تاریخچه‌ برند وایزر و کاوشکام آسیا می‌گوید: «جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف در اوایل دهه ۷۰، تصمیم گرفتیم در صنعت الکترونیک ایران محصولاتی نوآورانه عرضه کنیم و نمود این اراده در حوزه‌های مختلف خود را نشان داد. یکی از این حوزه‌ها که در ابتدا مورد نیاز ناوگان‌های توزیع و حمل‌ونقل شرکت‌ها بود، بحث کنترل و نظارت روی ناوگان بود که در این زمینه دستگاه‌های ردیاب و GPS شرکت کاوشکام، توانست صنعت حمل‌ونقل کشور و بازدهی آن را متحول کند. با داشتن دانش فنی در این حوزه، محصول وایزر را در سال ۱۳۹۵ به بازار عرضه کردیم که در واقع نسخه‌ متناسب‌شده برای نیاز بازار خودروهای عادی و مصرف عمومی مردم طراحی شده بود. در طی ۷ سال گذشته نیز دائماً با به‌روزرسانی‌ها و محصولات جدید، سعی کرده‌ایم هم در مشخصات فنی و هم در خدمات فنی و پشتیبانی، همواره در صدر مشتری‌مداری باقی بمانیم».

امروز دستگاه‌های وایزر در ۴ مدل با مشخصات و نیازهای گوناگون در دسترس هستند که از طریق نمایندگی‌های این برند در سراسر کشور، قابل تهیه هستند.

یوسف دوست حسینی، مدیر گروه وایزر در این زمینه می‌گوید: «پس از استقبال گسترده‌ مردم از محصولات وایزر و همین‌طور بازخوردهای بسیار خوب از مشخصات فنی محصولات، سیاست توسعه‌ شبکه‌ فروش و نمایندگی در دستور کار شرکت قرار گرفت و امروز ۱۷۰ نماینده به جمع شبکه‌ی نمایندگان ما پیوسته‌اند که هر روزه در حال رشد است.»

دوست حسینی در مورد سایر آمارها از دستاوردهای وایزر می‌افزاید: «به لطف بازخوردهای خوب مشتریان و شبکه قوی از نمایندگان، امروز نزدیک به ۱۳۰ هزار وسیله‌ نقلیه، توسط وایزر ردیابی می‌شوند و در اپلیکیشن وایزر برای مالک قابل ردیابی هستند و ارزش مالی این وسایل امروز به بیش از ۵۰ همت رسیده است. این وسایل نقلیه فقط در سال ۱۴۰۱ مسافت عظیم ۱ میلیارد و 200 میلیون کیلومتری را طی کرده‌اند و در تمام این مسیر تحت حفاظت و نظارت وایزر به صورت شبانه‌روزی بوده‌اند. این حفاظت شبانه‌روزی نه تنها به امنیت دارایی و ضدسرقت بودن خودروها منجر شده بلکه بررسی‌ها نشان می‌دهد نصب این دستگاه باعث امنیت روانی و آرامش بیشتر صاحبان خودروها و موتورسیکلت‌ها نیز شده است».

گفتنی است ردیاب جی پی اس خودرو و موتور سیکلت وایزر، ‌می‌تواند در هر زمان و از هر فاصله موقعیت مکانی وسیله نقلیه را به تلفن همراه صاحب خودرو ارسال کند و قابلیت‌هایی چون نظارت بر وسیله نقلیه با تلفن همراه، موقعیت‌یابی دقیق روی نقشه، دریافت هشدارهای ضربه، حرکت، سرعت، باز و بسته شدن درب خودرو، امکان متوقف کردن خودروی مسروقه و امکان برقراری ارتباط صوتی با فضای داخل خودرو از برخی قابلیت‌های مهم این دستگاه به شمار می‌روند.