آگهی کسب و کارها

بهترین برند دستگیره هوشمند؛ کدام قفل دیجیتال ارزش خرید دارد؟

دستگیره هوشمند یا قفل هوشمند به طور کلی به هر نوع قفلی اطلاق می‌شود که از روش های الکترونیکی برای باز و بسته شدن درب استفاده می‌کند. دستگیره درب هوشمند ممکن است از گذرگاه‌های مختلفی برای احراز هویت استفاده کند، از جمله پین کد، کارت‌های RFID ، اثر انگشت و تشخیص چهره. همچنین برخی از […]

دستگیره هوشمند یا قفل هوشمند به طور کلی به هر نوع قفلی اطلاق می‌شود که از روش های الکترونیکی برای باز و بسته شدن درب استفاده می‌کند. دستگیره درب هوشمند ممکن است از گذرگاه‌های مختلفی برای احراز هویت استفاده کند، از جمله پین کد، کارت‌های RFID ، اثر انگشت و تشخیص چهره. همچنین برخی از مدل های دستگیره هوشمند درب می‌توانند از تکنولوژی‌های ارتباطی مانند بلوتوث یا Wi-Fi برای ارتباط با دیگر دستگاه‌ها یا شبکه‌های هوشمند خانه بهره مند شوند.

مزایای استفاده از دستگیره هوشمند درب

قفل الکترونیکی، قفل دیجیتال و قفل هوشمند حداقل سه ارمغان بسیار ارزشمند برای مصرف کننده به همراه دارد. اولین مورد آن راحتی در استفاده است چراکه مسائل و مشکلات دستگیره‌های معمولی را به راحتی حل کرده است. دومین مورد آن زیبایی است که به‌روز بودن و لاکچری بودن را در ذهن متبادر می‌نماید. سومین هدیه ارزشمند محصول کارآمد قفل دیجیتالی امنیت است که باعث احساس آرامش بسیار بیشتری نسبت به قفل‌های معمولی می‌گردد. در زیر به برخی از مزایای دستگیره‌های هوشمند اشاره کرده ایم:

  • امنیت بیشتر: دستگیره‌های هوشمند اغلب دارای سیستم‌های رمزنگاری پیشرفته و احراز هویت دو مرحله‌ای هستند که امنیت برابری با دیگر سیستم‌های قفل را فراهم می‌کنند.
  • کنترل از راه دور : امکان کنترل دستگیره از راه دور از طریق اپلیکیشن موبایل یا اینترنت، به کاربران این امکان را می‌دهد تا در هر زمان و مکانی که هستند، قفل خود را باز یا بسته کنند.
  • ثبت ورودی و خروجی : برخی از مدل های دستگیره‌ هوشمند دارای قابلیت ثبت زمان ورود و خروج افراد هستند که می‌تواند برای مدیریت بهتر امکاناتی مثل پایش فعالیت‌ها و اطلاعات امنیتی استفاده شود.
  • تاریخچه دسترسی: قابلیت ثبت تاریخچه دسترسی به محیط، اطلاعاتی از گذشته را برای کاربر فراهم می‌کند تا بتواند در صورت نیاز به اطلاعات گذشته دست پیدا کند.
  • اعطای دسترسی موقت: برخی دستگیره‌های هوشمند به کاربران این امکان را می‌دهند تا دسترسی موقت به دیگران اعطا کنند، به عنوان مثال، برای مهمانانی که می‌خواهند به مدت معینی در محل حضور داشته باشند.
  • هماهنگی با سایر سیستم‌ها: بعضی از مدل های دستگیره دیجیتال قابلیت ادغام با سیستم‌های هوشمند دیگر مانند سیستم‌های خانه هوشمند، دوربین‌های مداربسته، و سایر دستگاه‌ها را دارند.
  • هشدارها و اطلاع‌رسانی: اطلاع رسانی به کاربران در مورد ورود و خروج افراد غیرمجاز یا تلاش‌های ناکامی برای دسترسی به محیط، از دیگر مزایای دستگیره دیجیتال است.

توجه داشته باشید که هر دستگیره هوشمند درب ممکن است ویژگی‌ها و مزایای مختلفی داشته باشد و برخی از این مزایا بسته به نوع و مدل دستگیره ممکن است متفاوت باشند.

معرفی بهترین برندهای دستگیره درب هوشمند

خرید دستگیره درب هوشمند با توجه نوع نیاز مصرف کننده می باشد که چه نوع دسترسی هایی با چه آپشن هایی را نیاز داشته باشد. به طبع هرچه قفل هوشمند آپشن دار تر باشد و از شرکت تولید کننده آن برند مطرحی داشته باشد، قیمت تمام شده نیز بالا خواهد رفت. در زیر به برخی از برندهای پرفروش قفل هوشمند کارن اشاره خوایم کرد.

دستگیره هوشمند سامسونگ

دستگیره هوشمند سامسونگ یک سیستم امنیتی هوشمند است که طراحی آن برای افزایش امنیت و کنترل راحت بر روی درب‌ها متمرکز شده است. ویژگی‌ها و عملکرد این دستگیره‌ها ممکن است بسته به مدل مختلف متغیر باشد. محبوب ترین مدل دستگیره هوشمند سامسونگ DP727 است.

دستگیره هوشمند یال

دستگیره‌های هوشمند یال (Yale) یکی از برندهای معروف و معتبر در زمینه تولید قفل هوشمند هستند. یال اغلب به عنوان یکی از پیشروهای بازار امنیت خانگی شناخته می‌شود و دستگیره‌های هوشمند آن از ویژگی‌ها و فناوری‌های پیشرفته همچون قابلیت اتصال هوشمند برخوردارند. پرفروش مدل برند یال می توان به قفل هوشمند YDM4109 اشاره نمود.

دستگیره هوشمند روک

برند روک با وجود آن که برندی نسبتا نو ظهور می باشد اما با ایجاد قابلیت های ویژه و قیمت مناسب جای خود را در صنعت قفل دیجیتال پر رنگ کرده است. دستگیره های هوشمند روک دارای دو سری P و H می باشند که در سریP دستگیره ها به طور پول و پوش و در سریH به شکل اهرمی هستند. از محبوب ترین مدل های تولید شده توسط روک می توان به قفل دیجیتال P402 اشاره نمود که علاوه بر دسترسی های سایر قفل ها دارای تشخیص چهره نیز می باشد.

کدام قفل دیجیتال محبوب (سامسونگ، یال، روک) ارزش خرید بیشتری دارد؟

مدل قفل دیجیتال دسترسی های قفل دیجیتال قیمت قفل دیجیتال
قفل سامسونگ DP728 رمز، کارت، اثر انگشت حدود 40 میلیون
قفل یال YDM4109 رمز، اثر انگشت حدود 35 میلیون
قفل روک P402 رمز، کارت، اثر انگشت، تشخیص چهره حدود 30 میلیون

همان طور که مشاهده می کنید قفل هوشمند P402 نسبت به دو قفل دیگر از برندهای سامسونگ و یال هم دسترسی های بیشتری ارائه می دهد و هم از قیمت پایین تری برخوردار است. همچنین دارای آپشن های کنترل از راه دور، قابلیت اتصال به خانه هوشمند، قفل دوبل، حریم خصوصی و … می باشد.

شرکت کارن ارائه دهنده انواع دستگیره هوشمند درب با بهترین قیمت و کیفیت می باشد. شما می توانید با مراجعه به سایت قفل دیجیتال کارن https://karenddl.com و خرید از برندهای روک تا 6 سال گارانتی و خدمات دریافت نمایید.

salb-techna