آگهی کسب و کارها

معرفی بهترین گوشی‌های سامسونگ و نحوه خرید اقساطی آن‌ها

یکی از دغدغه‌های خریداران گوشی این است که گوشی موبایل آن‌ها از هر نظری بهترین باشد. در این مقاله، قصد داریم تعدادی از بهترین گوشی‌های سامسونگ را معرفی کنیم. خبر خوب اینکه لازم نیست نگران قیمت گوشی‌ها باشید. با استفاده از روش خرید قسطی گوشی می‌توانید صاحب یکی از این موبایل‌ها شوید. بهترین گوشی‌های سامسونگ، از ۳ […]

یکی از دغدغه‌های خریداران گوشی این است که گوشی موبایل آن‌ها از هر نظری بهترین باشد. در این مقاله، قصد داریم تعدادی از بهترین گوشی‌های سامسونگ را معرفی کنیم. خبر خوب اینکه لازم نیست نگران قیمت گوشی‌ها باشید. با استفاده از روش خرید قسطی گوشی می‌توانید صاحب یکی از این موبایل‌ها شوید.

بهترین گوشی‌های سامسونگ، از ۳ میلیون تا ۵۵ میلیون تومان

خرید اقساطی گوشی های سامسونگبرای معرفی بهترین گوشی‌های سامسونگ، اول باید بازه قیمتی را مشخص کنیم. به‌علاوه، باید به ویژگی‌هایی مثل کیفیت باتری، دوربین و قدرت سخت‌افزار گوشی هم توجه کنیم. در این بخش، بهترین گوشی‌های سامسونگ را با توجه به قیمت آن‌ها دسته‌بندی می‌کنیم. شما می‌توانید برای خرید هر کدام از این موبایل‌ها از روش خرید اقساطی استفاده کنید.

بهترین گوشی سامسونگ تا ۳.۵ میلیون تومان

بهترین گوشی در این بازه قیمتی، گلکسی A04 سامسونگ است. دوربین اصلی این گوشی حسگر ۵ مگاپیکسلی دارد و تراشه گوشی هم از نوع هشت هسته‌ای است. با استفاده از این موبایل می‌توانید برنامه‌های سبک و شبکه‌های اجتماعی را به راحتی استفاده کنید. همچنین، فضای ذخیره‌سازی گوشی ۳۲ گیگابایت است.

اگر می‌خواهید با استفاده از روش خرید گوشی اقساطی، گلکسی A04 سامسونگ بخرید، این نکته را فراموش نکنید که این گوشی فضای ذخیره‌سازی زیادی ندارد، پس نمی‌توانید اپلیکیشن‌های زیادی دانلود کنید.

بهترین گوشی سامسونگ تا ۴ میلیون تومان

گلکسی A04s بهترین گوشی سامسونگ در این بازه قیمتی است و تراشه Exynos دارد. این گوشی یک دوربین اصلی گوشی ۵۰ مگاپیکسلی و ۲ دوربین ۲ مگاپیکسلی دارد. نمایشگر ۹۰ هرتز، حسگر تشخیص اثر انگشت و فضای ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی از دیگر ویژگی‌های گلکسی A04s هستند.

اگر می‌خواهید یک گوشی ارزان‌قیمت بخرید و نگران هزینه آن هستید، ما روش خرید قسطی موبایل سامسونگ را پیشنهاد می‌کنیم. با استفاده از روش خرید اقساطی موبایل، می‌توانید هزینه ۴ تا ۵ میلیونی گلکسی A04s را ماهانه پرداخت کنید.

بهترین گوشی سامسونگ تا ۵ میلیون تومان

یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ، گلکسی A14 است. طراحی این گوشی شبیه سامسونگ S23 و مشخصات آن شبیه A13 است. گلکسی A14، رابط کاربری One UI Core 5، تراشه دوازده نانومتری مدیاتک Helio G80، حسگر عمق‌سنج و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی دارد.

رم این گوشی ۴ گیگابایت است و حافظه ذخیره‌سازی گوشی هم ۶۴ گیگابایت است. اگر به بازی‌های موبایلی علاقه دارید و نمی‌خواهید هزینه زیادی برای گوشی پرداخت کنید، گلکسی A14 بهترین انتخاب است. این گوشی می‌توانید بازی‌های موبایلی سبک را اجرا کند. در نهایت اینکه، هنگام خرید قسطی گوشی A14 به تعداد اقساط توجه کنید.

بهترین گوشی سامسونگ تا ۷.۵ میلیون تومان

اگر برای خرید قسطی موبایل سامسونگ می‌خواهید تا ۷.۵ میلیون تومان هزینه کنید، گلکسی A23 مناسب شماست. این گوشی دوربین ۵۰ مگاپیکسلی، لرزش‌گیر اپتیکال تصویر، نمایشگر ۶.۶ اینچی PLS LCD، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، وضوح FHD، تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ و باتری ۵ هزار میلی‌آمپرساعتی دارد. اگر از روش خرید اقساطی گوشی برای خرید گلکسی A23 استفاده کنید، می‌توانید خیلی زود گوشی موبایلتان را تحویل بگیرید.

بهترین گوشی سامسونگ تا سقف ۱۵ میلیون تومان

در بازه قیمتی ۱۵ میلیون تومان، گوشی گلکسی A54 را به شما معرفی می‌کنیم. این گوشی از نظر ظاهری و سخت‌افزاری رتبه خوبی می‌گیرد و از جمله گوشی‌های میان‌رده سامسونگ است. قاب شیشه‌ای، گواهی ضد آب IP67، نمایشگر ۶.۴ اینچ، تراشه ۵ نانومتری Exynos 1380، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل مجهز به OIS و دوربین سلفی ۲۳ مگاپیکسلی از ویژگی‌های اصلی گلکسی A54 هستند.

ظرفیت باتری گوشی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است و حدود ۲۵ وات توان دارد. هنگام خرید قسطی گوشی سامسونگ گلکسی A54 به این نکته دقت کنید که داخل جعبه گوشی، آداپتور شارژر وجود ندارد و باید شارژر اصلی سامسونگ را به صورت جداگانه تهیه کنید.

گوشی موبایل سامسونگ قسطی

بهترین گوشی سامسونگ تا ۲۰ میلیون تومان

گوشی گلکسی A73 لقب بهترین گوشی سری A سامسونگ را دارد. دوربین اصلی گوشی ۱۰۸ مگاپیکسل و مجهز به لرزش‌گیر اپتیکال تصویر است. در سخت‌افزار این گوشی از تراشه بهینه و توانمند اسنپدراگون 778G و باتری لیتیوم پلیمری ۵۰۰۰ استفاده شده است.

همچنین، نمایشگر گوشی ۶.۷ اینچ از نوع Super Amoled Plus است. اگر به عکاسی با موبایل علاقه‌مند هستید و می‌خواهید یک گوشی مقرون‌به‌صرفه بخرید، با روش خرید قسطی موبایل سامسونگ، می‌توانید صاحب گوشی گلکسی A73  شوید.

بهترین گوشی سامسونگ تا ۳۵ میلیون تومان

با استفاده از روش خرید قسطی گوشی، می‌توانید گوشی سامسونگ ۳۵ میلیون تومانی بخرید. این گوشی گلکسی S22 است و به عنوان خوش‌دست‌ترین و قدرتمندترین گوشی بازار هم معرفی شده است. همچنین، نمایشگر این گوشی ۶.۱ اینچ و ۱۲۰ هرتز است.

از ویژگی‌های گلکسی S22 می‌توان به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، تراشه Exynos 2200، ۸ گیگابایت رم، لرزش‌گیر اپتیکال تصویر، باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپرساعت، شارژ سریع بی‌سیم و رابط کاربری One UI 4.1 اشاره کرد. گلکسی S22 پلاس هم در همین بازه قیمتی قرار دارد. نمایشگر گلکسی S22 پلاس ۶.۶ اینچ و وزنش ۱۹۵ گرم است.

بهترین گوشی سامسونگ تا ۴۵ میلیون تومان

اگر روش خرید اقساطی گوشی‌های سامسونگ را انتخاب کنید، می‌توانید به راحت‌ترین روش صاحب گوشی سامسونگ ۴۵ میلیون تومانی شوید. این گوشی گلکسی S22 اولترا است و بهترین گوشی اندرویدی بازار است. نمایشگر، دوربین و شارژدهی گوشی در بالاترین سطح کیفیت قرار دارند.

صفحه نمایش S22 اولترا ۶.۸ اینچ و از نوع Dynamic Amoled 2X است. این صفحه نمایش می‌تواند تا ۵۰۰ پیکسل را نشان بدهد و نرخ به‌روزرسانی آن ۱۲۰ هرتز است. درباره دوربین گوشی هم باید بگوییم که دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل است و می‌تواند ویدئو را با کیفیت 8k و سرعت ۲۴ فریم بر ثانیه ضبط کند. اگر به عکاسی، فیلم‌برداری و بازی‌کردن علاقه‌مند هستید و می‌خواهید یک گوشی خوب بخرید، خرید اقساطی موبایل سامسونگ گلکسی S22 انتخاب مناسبی است.

بهترین گوشی سامسونگ تا ۵۵ میلیون تومان

قطعا بهترین و کم‌نقص‌ترین گوشی سامسونگ در سال ۲۰۲۳، گلکسی اس ۲۳ اولترا است. این گوشی ترکیبی از سری اس و سری نوت است و قلم استایلوس دارد. نمایشگر S23 اولترا، ۶.۸ اینچ و از نوع Amoled Dynamic 2x است.

در سخت‌افزار این گوشی از تراشه Snapdragon 8 Gen 2 و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت استفاده شده است. رابطه کاربری S23 از نوع One UI 5.1 و دوربین اصلی آن ۲۰۰ مگاپیکسل است. این گوشی از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند و مجهز به فوکوس خودکار است. اگر برای خرید گلکسی اس ۲۳ اولترا از روش خرید اقساطی موبایل استفاده کنید، می‌توانید بدون پس‌انداز و در زمان کمی صاحب این گوشی شوید.

موبایل سامسونگ قسطی

نحوه خرید اقساطی گوشی‌های سامسونگ

برای خرید قسطی موبایل سامسونگ باید در یکی از سایت‌های اعتباری ثبت‌نام کنید. با ثبت‌نام در سایت‌های خرید قسطی می‌توانید از فروشگاه‌های مختلف موبایل خرید کنید و هزینه آن را به صورت اقساطی پرداخت کنید. توصیه ما این است که قبل از خرید موبایل قسطی، انواع گوشی‌های سامسونگ و ویژگی‌های آن‌ها را بررسی کنید و بدون توجه به قیمت، بهترین گوشی را انتخاب کنید. برای خرید گوشی اقساطی فقط به شناسنامه و چک صیادی احتیاج دارید.

جمع‌بندی

در این مقاله، بهترین گوشی‌های سامسونگ را معرفی کردیم و روش خرید قسطی گوشی را توضیح دادیم. اگر می‌خواهید قبل از افزایش قیمت‌ها، گوشی نو بخرید، بهترین راهکار خرید گوشی اقساطی است. پیشنهاد ما این است که یکی از گوشی‌های سامسونگ این مقاله را انتخاب کنید و امروز کارهای مربوط به شروع خرید موبایل قسطی را انجام دهید.

سوالات متداول

برای خرید اقساطی گوشی‌های سامسونگ به چه مدارکی احتیاج دارید؟

شناسنامه، کارت ملی و چک صیادی مدارک لازم برای خرید اقساطی موبایل هستند.

مهم‌ترین مزیت خرید گوشی اقساطی چیست؟

مهم‌ترین مزیت خرید موبایل قسطی، انتخاب بهترین مدل گوشی و پرداخت ماهیانه است.

بهترین گوشی سامسونگ چیست؟

بهترین گوشی سامسونگ در سال ۲۰۲۳، سامسونگ گلکسی S23 است که با قیمت ۵۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

salb-techna