آگهی کسب و کارها

معلم خصوصی تهران محله ستارخان [یافتن بهترین معلم]

برای دانش‌آموزانی که نمی‌توانند به‌خوبی سر کلاس درس را یاد بگیرند یا دانشجویانی که تمایل دارند تا سطح علم و پایه تحصیلی خود را تقویت کنند، درس خواندن با معلم خصوصی فکر خوبی است. اغلب والدین دانش‌آموزان برای آن‌که نگرانی خود بابت افت تحصیلی فرزندشان را رفع کنند برای او معلم خصوصی می‌گیرند. انتخاب معلم […]

برای دانش‌آموزانی که نمی‌توانند به‌خوبی سر کلاس درس را یاد بگیرند یا دانشجویانی که تمایل دارند تا سطح علم و پایه تحصیلی خود را تقویت کنند، درس خواندن با معلم خصوصی فکر خوبی است. اغلب والدین دانش‌آموزان برای آن‌که نگرانی خود بابت افت تحصیلی فرزندشان را رفع کنند برای او معلم خصوصی می‌گیرند.

انتخاب معلم خصوصی خوب نیاز به دانستن نکاتی دارد. نکاتی که شما را به انتخاب معلم بهتر و مناسب راهنمایی می‌کند. در این مقاله قصد داریم به بررسی این نکات بپردازیم و در آخر بهترین معلم خصوصی تهران محله ستارخان را معرفی کنیم.

معلم خصوصی تهران محله ستارخان

شناخت بهترین معلم خصوصی و ویژگی های او

یک مقاله در سایت The Balance به بررسی گام‌های پیدا کردن معلم خصوصی موفق فیزیک در ایالات متحده پرداخته است. طبق همین مقاله معلم خصوصی باید با‌توجه‌به نیازهای دانش‌آموز تدریس کند. دانش‌آموزان در تمام مقاطع تحصیلی اعم از ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و دانشگاه نیازهای آموزشی متفاوتی دارند. بهترین معلم خصوصی ابتدا نیاز را شناسایی کرده و سپس برنامه آموزشی خود را براساس آن می‌ریزد.

دومین ویژگی مهم معلم خصوصی خوب، برقرار کردن ارتباط موثر با شاگرد است. به‌طوری‌که بتواند اعتماد به نفس را در او بالا ببرد و به فرد انگیزه درس خواندن بدهد. مهارت‌های نرم مانند مدیریت خشم، مهارت حل مسئله، مدیریت زمان و وجدان شغلی از دیگر ویژگی‌های یک معلم خصوصی خوب است. این ویژگی‌ها را در مقاله مهارت‌های لازم برای یک معلم خصوصی فیزیک موفق در آمریکا که در سایت Wyzant منتشر شده است، می‌توانید بخوانید.

روش های تدریس متفاوت در معلم های خصوصی

همان‌طورکه در بخش قبل اشاره شد، بهترین معلم خصوصی ابتدا نیاز فرد را شناسایی می‌کند. سپس با‌توجه‌به نیاز او برنامه آموزشی و اهداف تدریس را پیش می‌برد. این نیازها شامل:

  • آمادگی امتحان
  • آمادگی برای کنکور
  • رفع اشکال و حل تمرین
  • موفقیت تحصیلی یا ارتقا سطح دانش و تقویت پایه

باشد.

تغییر روش‌های تدریس یک راهکار برای ترغیب دانش‌آموز مخصوصا در آموزش ابتدایی به درس خواندن است. روش‌هایی مانند:

  • بازی و سرگرمی
  • داستان سرایی و شعرخوانی
  • کشف و ماجراجویی

به معلم خصوصی دبستان کمک می‌کند تا کودک را به آموزش علاقه‌مند کند.

معلم‌های خصوصی مقاطع تحصیلی بالاتر می‌توانند از روش‌هایی مانند؛ پرسش و پاسخ، تدریس معکوس و تدریس یه شیوه سخنرانی برای تفهیم درس‌های سخت‌تر به دانش‌آموز کمک بگیرند. این روش‌ها از جمله روش‌های ذکر شده در مقاله راهنمای جامع برای شروع یک کسب‌وکار تدریس خصوصی فیزیک در ایالات متحده هستند. مقاله مذکور را می‌توانید در TutorMe بخوانید.

یافتن بهترین معلم خصوصی تهران محله ستارخان

برای یافتن معلم خصوصی مناسب با روحیات فرزند مدرسه‌ای یا دانشگاهی خود می‌توانید از پلتفرم‌های آنلاین استفاده کنید. برخی از بهترین پلتفرم‌های معرفی معلم خصوصی استاد سلام، تدریس خصوصی، ایران مدرس و استادبانک هستند. به کمک استادبانک به عنوان گسترده‌ترین شبکه ارتباط استاد و شاگرد در ایران می‌توانید بهترین معلم‌های خصوصی تهران را پیدا کنید. در ادامه به معرفی 4 معلم خصوصی تهران محله ستارخان می پردازیم.

احسان علیزاده؛ 9 بار برترین معلم در استادبانک

آقای احسان علیزاده ریاضی و فیزیک دبیرستان و کنکور درس می‌دهد. او یکی از اساتید VIP استادبانک است که تا امروز 3213 جلسه موفق برگزار کرده است. آقای علیزاده در کارنامه خود سابقه دو سال تدریس در مجموعه بزرگ انجمن ریاضیدانان جوان و تدریس خصوصی به دانش‌آموزان خارجی مقیم ایران را دارد.

ایشان از 6 سال پیش به جمع اساتید استادبانک پیوسته است. همچنین سابقه تدریس خصوصی به دانش‌آموزان مدارس برتر، نمونه دولتی، تیزهوشان، سلام را نیز دارد. هزینه 90 دقیقه کلاس با آقای علیزاده دو میلیون و نهصد هزار تومان است.

یاسمن زربخش؛ برترین استاد در گروه ابتدایی در فصل زمستان 1399

خانم یاسمن زربخش تمام دروس ابتدایی را با فرزند شما کار می‌کند. او به واسطه تجربه 7 ساله تدریس در مدارس گوناگون و داشتن شاگردان زیاد می‌تواند نقاط ضعف و قوت دانش آموز را شناسایی و روی آن‌ها کار کند.

طی 3 سالی که خانم زربخش با استادبانک همکاری داشته‌اند 1540 جلسه موفق برگزار شده است. دانش‌آموزان خانم زربخش سابقه قبولی در مدارس برتر را دارند. ایشان علاوه‌بر دروس گروه ابتدایی، ریاضی متوسطه اول و ریاضی کنکور را نیز با هزینه 720 هزار تومان در هر 90 دقیقه تدریس می‌کند.

سعید نعمتی زاده؛ پشتیبان و مهارت محور

آقای نعمتی زاده معلم رسمی آموزش و پرورش است. او طی 8 سال تدریس در مدارس و آموزشگاه قلم‌چی توانسته دانش‌آموزان موفقی را تربیت کند. دانش‌آموزان او به مدارس برتر، تیزهوشان و نمونه دولتی راه پیدا کرده‌اند.

آقای نعمتی زاده مهارت ارتباط موثر دارد و علاوه‌بر استفاده از جزوه‌های خاص، طی روزهای هفته به دانش‌آموزان مشاوره نیز می‌دهد. او سه سالی است که با مجموعه استادبانک همکاری دارد. در حال حاضر هزینه کلاس‌های خصوصی 90 دقیقه‌ای با آقای نعمتی زاده 580000 تومان است.

زهره فرج پور؛10 بار برترین استاد در گروه زبان انگلیسی

اگر می‌خواهید در کمترین زبان سطح زبان انگلیسی خود را ارتقا دهید، خانم زهره فرج پور را انتخاب کنید. او با 16 سال سابقه تدریس در آموزشگاه‌های خصوصی مختلف یکی از معلم‌های 5 ستاره استادبانک است. خانم فرج پور طی 4 سال همکاری با استادبانک 2418 جلسه موفق داشته‌اند. یک جلسه 90 دقیقه‌ای با ایشان 720 هزار تومان هزینه دارد.

علیرضا توسلی؛ معلم VIP استادبانک

آقای علیرضا توسلی 17 بار در گروه ریاضی و در فصول مختلف برترین معلم استادبانک شده است. آقای توسلی یکی از بهترین معلم‌های خصوصی تهران محله ستارخان است که تا امروز 5076 جلسه موفق برگزار کرده‌اند. در کارنامه درخشان او دانش آموزان زیادی به مدارس برتر و خاص راه یافته‌اند. هزینه هر یک ساعت و نیم کلاس با آقای توسلی یک میلیون و دویست و هشتاد هزار تومان است.

استادبانک؛ بانک جامع اطلاعات معلم های خصوصی تهران

به کمک استادبانک از دردسر جستجو برای معلم خصوصی خوب راحت شوید. دیگر لازم نیست تمام مدارس ستارخان و آموزشگاه‌های تدریس خصوصی را بگردید. کافی است با انتخاب مقطع تحصیلی، در لیست بلند استادانی که برای شما به نمایش درمی‌آیند بهترین را انتخاب کنید. بهترین از هر نقطه نظر مورد علاقه خودتان. خواه رزومه کاری استاد باشد یا حق الزحمه کلاس‌ها.

استادبانک تمام اطلاعات لازم اعم از سابقه کاری، رزومه، میزان تحصیلات، نظرات دانش‌آموزان قبلی و هزینه حق التدریس را جمع آوری کرده است. همچنین برنامه کاری استاد شامل روزهای کاری و برنامه ساعت‌هایی که تدریس قبول می‌کند نیز در پروفایل استاد وجود دارد. پس از بررسی کامل این موارد کافی است معلم خود را انتخاب و روی رزرو کلیک کنید. انتخاب شما نهایی خواهید شد.

salb-techna