استخراج اعضای گروه تلگرام چگونه انجام میشود؟

بدون شک کارایی و قابلیت‌های پیام‌رسان تلگرام برکسی پوشیده نیست. پیام‌رسانی که هر روز میزبان ده‌ها هزار کاربر ایرانی است و داده‌ها، پیام‌ها، عکس‌ها و تصاویر را از افرادی به افراد دیگر ارسال می‌کند. اگر در حوزه تبلیغات و بازاریابی فعال باشید، از تاثیرات آن نیز غافل نیستید. جایی که گروه‌ها و کانال‌ها به راحتی […]

بدون شک کارایی و قابلیت‌های پیام‌رسان تلگرام برکسی پوشیده نیست. پیام‌رسانی که هر روز میزبان ده‌ها هزار کاربر ایرانی است و داده‌ها، پیام‌ها، عکس‌ها و تصاویر را از افرادی به افراد دیگر ارسال می‌کند. اگر در حوزه تبلیغات و بازاریابی فعال باشید، از تاثیرات آن نیز غافل نیستید. جایی که گروه‌ها و کانال‌ها به راحتی به یک پلتفرم تبلیغات قدرتمند تبدیل می‌شوند. اما تمام این قدرت را مدیون اعضای فعال آن‌ها هستیم. این اعضای یک گروه هستند که کارایی و بازدهی آن را در فروش و تبلیغات افزایش می‌دهند و به طور مستقیم بر روی آن اثر می‌گذارند. اگر به فکر تاسیس یک گروه برای کسب و کار خود هستید یا حتی در حال توسعه گروه‌کاریتان هستید، می‌توانید از ترفند استخراج اعضای گروه تلگرام مرتبط یا مشابه با زمینه کاری خود استفاده کنید. اما چطور می‌توان در سریع‌ترین زمان ممکن این کار را انجام داد؟ راه حل را در این مطلب پیدا خواهید کرد.

استخراج اعضای گروه تلگرام چیست؟

گروه‌های تلگرامی با اعضایی که دارند ارزش پیدا می‌کنند. بدون شک هرچه یک گروه اعضای فعال‌تری داشته باشند، بیشتر می‌توان از آن گروه برای تبلیغات و افزایش درآمد استفاده کرد. این چنین گروه‌هایی روند افزایش درآمد را تسریع بخشیده و اعتباری هم برای برند خود محسوب می‌شوند.

اگر کمی جستجو کنید، می‌توانید در حوزه کاری مرتبط یا مشابه خود چنین گروه‌هایی با چنین اعضایی را پیدا کنید. تبادل اعضا یا استخراج اعضای گروه تلگرام کار رایجی است و می‌توانید در این گروه‌ها انجام دهید.

شما می‌توانید اطلاعاتی مانند آی دی و شماره همراه اعضای این گروه‌ها را استخراج کرده و به گروه‌/گروه‌های خود اضافه کنید. این همان استخراج اعضا از گروه تلگرام و اضافه کردن آن به گروه‌های دیگر است.

مزیت‌های تهیه یک لیست از اعضای گروه تلگرام مرتبط

استخراج اعضای گروه تلگرام مزیت‌های ویژه‌ای برایتان به همراه خواهد داشت. از مهم‌ترین مزیت‌های آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

1: داشتن یک دیتابیس قوی

با استخراج اعضایی که در گروه‌های تلگرامی فعالیت دارند، یک دیتابیس قوی از آی دی و شماره تلفن افرادی دارید که واقعی بوده و فعال هستند. داشتن چنین دیتابیسی به شما امکان استفاده از آن در بخش‌های مختلف و فعالیت‌های مختلف تبلیغات کاریتان را می‌دهد.

2: افزایش سرعت در بازدهی تبلیغات

تبلیغات یکی از مواردی است که در مدت زمان کوتاهی شما را به هدف‌تان می‌رساند. داشتن یک لیست از اعضای گروه تلگرام مرتبط با حوزه کاری یا حتی مشابه، می‌تواند شما را حتی سریع‌تر هم به هدف خودتان برساند.

3: افزایش اعتبار گروه کاری

اعتبار گروه کاری شما با اعضای فعال آن سنجیده می‌شود. داشتن چنین لیستی به شما کمک می‌کند گروه کاری خود را تقویت کرده و یک گروه فعال و معتبر از نظر تبلیغات و جذب اعضای دیگر و … داشته باشید.

4: داشتن فالوورهای کاملا واقعی در تلگرام

اگر همین حالا هم سری به اینترنت بزنید، می‌توانید فالوورهای فیک خریداری کنید. اما فالوورهای فیک نمی‌توانند سودی برایتان داشته باشد. فالوورهای فیک حتی گاهی می‌توانند برای کسب و کارهایتان آسیب‌زا باشد. یک لیست از اعضای گروه تلگرام که با حوزه کاریتان مرتبط است یعنی داشتن فالوورهای واقعی و کاملا سودمند.

5: بدون نیاز به خرید ممبر تلگرام

با استخراج اعضای گروه تلگرام، دیگر نیازی به خرید اعضا پیدا نمی‌کنید.

چطور می‌توان اعضای یک گروه تلگرام را استخراج کرد؟

به دو صورت می‌توانید اعضای یک گروه تلگرام را استخراج کنید.

1: به صورت دستی

اولین راهی که قطعا به ذهنتان می‌رسد باز کردن یک شیت اکسل و وارد کردن دستی تمام اسم‌ها، آی دی‌ها و شماره تلفن‌ها است. راهی که بسیار زمان‌بر، خسته‌کننده و طولانی است. گاهی حتی امکان اشتباه نیز در آن وجود دارد. حتی نمی‌توانید تشخیص دهید کاربری که ثبت می‌کنید فیک یا واقعی است.

2: استفاده از ابزار

روش دومی که حرفه‌ای‌ها از آن استفاده می‌کنند، استفاده از ابزارها و ربات‌هایی است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن یک لیست از اعضای گروه تلگرام برایتان ایجاد می‌کند. ربات استخراج اعضای گروه تلگرام کاربر مجازی ابزاری است که دقیقا به این منظور طراحی شده است. در ادامه بیشتر در مورد آن توضیح خواهیم داد.

نحوه کارایی ربات استخراج اعضای گروه تلگرام کاربر مجازی

ربات استخراج اعضای گروه تلگرام کاربر مجازی طوری طراحی شده تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن اعضای گروه تلگرام را استخراج می‌کند. به این صورت که شماره تلفن، اسم و آی دی تلگرام فرا را داخل یک فایل اکسل لیست کرده و ذخیره می‌کند. در صورت نیاز می‌توانید تمامی اعضای استخراج شده یا تنها تعداد محدودی از آن‌ها به گروه خود اضافه کرده و از مزیت‌های وجود ممبرهای واقعی گروه تلگرام خود استفاده کنید.

سخن پایانی

اعضای گروه تلگرام اعتبار واقعی آن گروه هستند. اعضای واقعی و فعالی که به سودآوری و افزایش درآمد شما کمک می‌کنند. در این مطلب در مورد این که این اعضا چقدر مهم‌ هستند و چطور می‌توانید آن‌ها را به گروه خود اضافه کنید صحبت کردیم. همچنین شما را با نحوه استخراج اعضای گروه تلگرام آشنا کرده و راه‌های انجام و مزیت‌هایش را نیز بیان کردیم. امیدواریم بتوانید در مدت زمان کوتاهی اعضای مد نظر را به گروهتان اضافه کرده و به درآمد برسید.