رونمایی ایسوس از گوشی مخصوص سلفی به نام ZenFone Selfie

دیروز شایعاتی توسط وب سایت‌های چینی منتشر شد که ایسوس در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند می‌باشد که تمرکز خود را برای تقویت دوربین جلوی آن گذاشته است و نام آن نیز ZenFone Selfie می‌باشد. جدیدترین پست این کمپانی در صفحه‌ی فیسبوک نیز این شایعه را امروز تایید کرده و ایسوس قرار است به […]

دیروز شایعاتی توسط وب سایت‌های چینی منتشر شد که ایسوس در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند می‌باشد که تمرکز خود را برای تقویت دوربین جلوی آن گذاشته است و نام آن نیز ZenFone Selfie می‌باشد. جدیدترین پست این کمپانی در صفحه‌ی فیسبوک نیز این شایعه را امروز تایید کرده و ایسوس قرار است به زودی از ZenFone Selfie رونمایی کند. ایسوس در این پست خود خبر معرفی گوشی جدید تحت عنوان ZenFone را در رویداد Computex داده است. با توجه به عکس منتشر شده در این پست می‌توان متوجه شد که شایعه‌ی دیروز وبسایت‌های چینی به درستی تبدیل به واقعیت شده است.

ایسوس در این عکس دوربین جلوی گوشی را به نمایش گذاشته است که با توجه به شایعات وب‌ سایت‌های چینی می‌توان نتیجه گرفت که شاهد دوربین 13 مگاپیسلکی به همراه فلش دوتایی برای دوربین جلوی گوشی خواهیم بود. اگر قرار به قبول کردن شایعات دیروز باشد باید منتظر همین سنسور به همراه فوکس اتوماتیک لیزری برای دوربین اصلی نیز باشیم. نمایشگر گوشی بر طبق شایعات نیز 5.5 اینچ خواهد بود.

همانند جدیدترین گوشی ایسوس به نام  Asus ZenFone 2 با رم 4 گیگابایتی که در اکثر نقاط جهان عرضه شد احتمالا ایسوس این گوشی را نیز برای تمامی مناطق عرضه می‌کند. همانطور که مطلع هستید رویداد Computex 2015 در تاریخ 2 ژوئن کار خود را آغاز کرده و ایسوس یک روز قبل از شروع رسمی این رویداد کنفرانس خود را به اتمام می‌رساند.

البته گوشی جدید این کمپانی ZenFone Selfie تنها گوشی نخواهد بود که در این رویداد رونمایی می‌شود. بسیاری منتظر تبلت‌های Zenpad 7 و Zenpad 8 نیز از طرف ایسوس هستند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال