ساعت هوشمند Asus VivoWatch با عمر باتری 10 روز معرفی شد

شرکت ایسوس، امروز از ساعت هوشمند جدیدی رونمایی کرد که بیشتر برروی کنترل سلامتی متمرکز شده است. این ساعت که ویوو واچ نام گرفته، دارای سنسورهای مرتبط با سلامتی (مانند ضربان قلب) بوده و اپلیکیشن‌های مرتبطی برای پیگیری فعالیت‌های روزانه، میزان خواب، ضربان قلب و … برای آن در نظر گرفته شده است. نظر می‌آید […]

شرکت ایسوس، امروز از ساعت هوشمند جدیدی رونمایی کرد که بیشتر برروی کنترل سلامتی متمرکز شده است.

این ساعت که ویوو واچ نام گرفته، دارای سنسورهای مرتبط با سلامتی (مانند ضربان قلب) بوده و اپلیکیشن‌های مرتبطی برای پیگیری فعالیت‌های روزانه، میزان خواب، ضربان قلب و … برای آن در نظر گرفته شده است.

نظر می‌آید ساعت هوشمند ایسوس نمایشگر سیاه و سفید داشته باشد که به منظور کاهش مصرف باتری در نظر گرفته شده و یک خط LED سبز برای اعلانات در پایین آن قرار دارد.

گفتنی است این ساعت هوشمند با داشتن بدنه‌ای از جنس استیل، از جهت ضدآب و گرد و غبار بودن نیز موفق به کسب استاندارد IP67 شده که به معنی مقاومت در عمق 1 متری آب برای نیم ساعت می‌باشد.

و البته همانطور که از ظاهر آن نیز مشخص است، این ساعت مجهز به سیستم عامل اندروید ویر نبوده و شاید به همین دلیل است که تا 10 روز با یک بار شارژ دوام می‌آورد.

متاسفانه اطلاعات دقیق و کاملی درباره این ساعت منتشر نشده و ایسوس توضیحات بیشتر را برای فردا و رونمایی رسمی آن در مراسم Milan Design Week موکول کرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال