ایسوس گوشی ZenFone 3 Zoom را با زوم دوربین 2.3X رسماً معرفی کرد

هنگامی که صحبت از دوربین‌های دوگانه در گوشی‌های‌هوشمند می‌شود، می‌توان انتظار ویژگی‌های متعددی را از دوربین دوم داشت. برخی از دوربین‌های دوگانه برای افزایش میزان دید لنز استفاده می‌شوند در حالی که بسیاری از این دوربین‌ها برای اضافه کردن ایفکت‌های مختلف استفاده می‌کنند. حتی در بعضی از گوشی‌ها دوربین دوم گوشی تصاویر را به صورت […]

هنگامی که صحبت از دوربین‌های دوگانه در گوشی‌های‌هوشمند می‌شود، می‌توان انتظار ویژگی‌های متعددی را از دوربین دوم داشت. برخی از دوربین‌های دوگانه برای افزایش میزان دید لنز استفاده می‌شوند در حالی که بسیاری از این دوربین‌ها برای اضافه کردن ایفکت‌های مختلف استفاده می‌کنند. حتی در بعضی از گوشی‌ها دوربین دوم گوشی تصاویر را به صورت سیاه و سفید ثبت می‌کند تا با ترکیب تا تصویر اصلی، کیفیت به مراتب بهتری را ارائه دهد. اما در زمینه‌ی گوشی جدید ایسوس، ZenFone 3 Zoom اوضاع کمی متفاوت است. گوشی که به نظر می‌رسد دوربین دوگانه‌ی آن حرف‌های زیادی را برای گفتن داشته باشد و روشی را پیش گرفته که بسیاری از ما با این روش در یک گوشی دیگر آشنا هستیم.

گوشی‌هوشمند ZenFone 3 Zoom دارای دوربین دوگانه‌ی 12 مگاپیکسلی است. نکته‌ی مهم در مورد این دوربین دوگانه قابلیت زوم 2.3X است که دوربین دوم وظیفه‌ی اصلی این کار را برعهده گرفته دقیقا همانند گوشی آیفون 7 پلاس اپل. کیفیت تصاویر آیفون 7 پلاس و زوم قابل قبول آن باعث شده تا ایسوس نیز همین روش را برای دوربین دوگانه‌ی خود پیش بگیرد. ایسوس قرار است در این گوشی قابلیت Portrait را نیز فعال کند تا میزان عمق تصویر به شکل طبیعی دیده شود اما هنوز این قابلیت بر روی گوشی قرار نگرفته و قرار است طی ماه‌های آینده در به‌روز رسانی نرم‌افزاری وارد گوشی شود. دوربین دوم یا همان سلفی گوشی نیز دارای سنسور 13 مگاپیکسلی IMX214 شرکت سونی بوده و دهانه‌ی لنز F2.0 را به کاربران تحویل می‌دهد.

اگر بحث دوربین این گوشی را کنار بگذاریم، باز هم با یک میان‌رده‌ی بسیار خوبی مواجه هستیم. از مهم‌ترین مشخصه‌های فنی این گوشی‌هوشمند می‌توان به نمایشگر 5.5 اینچی آن با پنل AMOLED، اسکنر اثر انگشت و بدنه‌ی فلزی بسیار زیبای گوشی اشاره کرد. ایسوس برای جدیدترین گوشی‌هوشمند خود باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعتی قرار داده تا این باتری نسبت به یکی از بهترین‌های بازاز، گلکسی اس 7 اج دارای ظرفیت 40 درصدی بیشتری باشد.

قلب تپنده‌ی گوشی‌هوشمند ZenFone 3 Zoom را چیپست اسنپ‌دراگون 625 با 4 گیگابایت رم و حافظه‌ی داخلی 128 گیگابایتی تشکیل می‌دهد. محصول مورد اشاره فعلا با اندروید مارشمالو وارد بازار می‌شود اما قرار است به زودی اندروید نوقا نیز برای آن منتشر شود.

گوشی‌هوشمند ZenFone 3 Zoom در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و رز گلد قرار است در ماه آینده به صورت رسمی وارد بازار شود. فعلا در مورد قیمت این گوشی اطلاعاتی منتشر نشده اما بعید به نظر می‌رسد با قیمتی ارزان از سوی ایسوس برای این گوشی مواجه شویم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال