ایسوس پس از رونمایی اپل از قاب باتری هوشمند خود به این محصول طعنه زد

روز گذشته اپل قاب باتری هوشمند خود برای تلفن‌های‌هوشمند آیفون 6 و آیفون 6 اس معرفی کرد، این محصول که برای اولین بار از سوی اپل معرفی شده پاسخی برای کابران ناراضی آیفون‌ها از بابت عمر کم باتری است. این قاب ممکن است دارای برند اپل باشد و همچنین توسط آی‌او‌اس شناسایی گردد اما این […]

روز گذشته اپل قاب باتری هوشمند خود برای تلفن‌های‌هوشمند آیفون 6 و آیفون 6 اس معرفی کرد، این محصول که برای اولین بار از سوی اپل معرفی شده پاسخی برای کابران ناراضی آیفون‌ها از بابت عمر کم باتری است. این قاب ممکن است دارای برند اپل باشد و همچنین توسط آی‌او‌اس شناسایی گردد اما این گزینه‌ها پوششی برای طراحی نامناسبش نیستند. در کمتر از 24 پس از معرفی این قاب کاربران زیادی از سراسر دنیا واکنش‌های متعددی به طراحی نامناسب این قاب نشان داده‌اند.

در این میان کمپانی ایسوس نیز بیکار ننشسته است، ایسوس اولین شرکتی بود که به جرگه‌‌ی تمسخر و طعنه به محصولات سایر شرکت‌ها پیوست. ایسوس این بار با انتشار یک تصویر در توییتر تلفن‌هوشمند زن‌فون 2 مکس را بهتر از آیفون حتی با قاب اضافه می‌داند. باتری این تلفن هوشمند 5000 میلی آمپر بر ساعت است. در تصویر بالا نیز تفاوت عمر باتری دو تلفن‌هوشمند را در اعداد ذکر شده می‌بینید.

ایسوس نیز بهتر از هر شرکتی می داند که تمایل خریداران تلفن‌های هوشمند در سراسر دنیا به برند اپل چیزی فراتر از قدرت و کارایی است. شاید اگر واکنش‌ها به کمبود‌های سری آیفون کمی تندتر بود، اپل فکری به حال کاستی‌های تلفن‌های هوشمند خود می‌کرد. نظر شما در رابطه با قاب‌های باتری اپل چیست؟ آیا شما حاضرید برای  دستیابی به عمر باتری بیشتر این قاب را تهیه کنید؟

iPhone-battery-case-780x473

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال