رونمایی ایسوس از نسل جدید رایانه‌های ارتقا یافته به ویندوز 10 برای گیمرها

پس از معرفی ویندوز 10، این امکان به وجود آمد تا شرکت‌های مختلف بتوانند محصولات و کامپیوترهای جدید خود را بر پایه‌ی ویندوز 10 معرفی کنند. برخی از شرکت‌ها برای گیمرها و افرادی که علاقه‌ی خاصی به دنیای بازی‌های رایانه‌ای دارند، محصولاتی قدرتمند را معرفی می‌کنند تا انتخاب، برای کاربران آسان باشد. یکی از این […]

پس از معرفی ویندوز 10، این امکان به وجود آمد تا شرکت‌های مختلف بتوانند محصولات و کامپیوترهای جدید خود را بر پایه‌ی ویندوز 10 معرفی کنند. برخی از شرکت‌ها برای گیمرها و افرادی که علاقه‌ی خاصی به دنیای بازی‌های رایانه‌ای دارند، محصولاتی قدرتمند را معرفی می‌کنند تا انتخاب، برای کاربران آسان باشد. یکی از این شرکت‌ها، ایسوس است و محصولات سری ROG (جمهوری گیمرها)، یکی از انتخاب‌های اصلی گیمرها به حساب می‌آید.

مهم‌ترین محصولی که ایسوس برای اولین بار در نمایشگاه IFA 2015 از آن رونمایی کرد، لپتاپ قدرتمند ROG GX700 بود که پیشتر نیز به بررسی عملکرد سیستم‌ خنک‌کننده آبی آن پرداختیم. این محصول جدید با داشتن جدیدترین و قدرتمندترین پردازنده نسل ششم سری Core اینتل، یک لپتاپ همه‌فن حریف محسوب می‌شود اما داک خنک‌کننده‌ی آن، واقعا چیزی نیست که شما بخواهید دائما آن را با خود به همراه داشته باشید. هر چند باید اشاره کنیم که بدون استفاده ازا ین داک نیز امکان استفاده از این لپتاپ وجود داشته و کاربران قادر خواهند بود از حداکثر قدرت سیستم خود استفاده کنند. در کنار این پردازنده، 64 گیگابایت حافظه‌ی رم DDR4 و کارت گرافیک قدرتمند GTX 980 قرار دارند که اجرای بازی‌ها با رزولوشن 4K را به امری کاملا پیش پا افتاده تبدیل کرده‌اند. تکنولوژی G-SYNC در نمایشگر این لپتاپ نیز سبب شده تا تجربه‌ی عنوانی اصطلاحا بدون استاتر، پیش روی کاربران قرار بگیرد.

ASUS unleashes a slew of souped up Windows 10 PCs for gamers 2

محصول دیگری که به تازگی ایسوس معرفی کرده، ROX G752 نام دارد که البته بر خلاف GX700، از سیستم خنک‌کننده آبی استفاده نمی‌کند اما سیستم اختصاصی Mobile 3D Vapor Chamber در آن، قادر خواهد بود تا گرمای تولید شده را به صورت کامل از پردازنده و کارت گرافیک دریافت و به بیرون هدایت کند. همچنین مسیر خروج گرمای پردازنده و کارت گرافیک، به صورت جداگانه طراحی شده که همین موضوع یکی از نقاط قوت این سیستم خنک‌کننده به حساب می‌آید. سازندگان اعلام کرده‌اند که این لپتاپ نیز همراه با کارت‌های گرافیک GTX 965M، GTX 970M و GTX 980M در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. همچنین امکان انتخاب مدل پردازنده نیز برای خریداران وجود دارد تا بتوانند متناسب با بودجه خود، محصول مورد نظر را خریداری نمایند. از دیگر امکانات این لپتاپ نیز می‌توان به پشتیبانی تا 64 گیگابایت حافظه‌ی رم DDR4، پشتیبانی از فناوری G-SNYC انویدیا، رابط تاندربولت 3.0 و USB Type-C اشاره نمود.

یکی دیگر از محصولاتی که همواره ایسوس تلاش زیادی برای معرفی آن دارد، کامپیوتر کوچک و جم‌و‌جور ROG G20CB Compact Desktop PC است که البته نباید اجازه دهید کلمه‌ی Compact (به معنای کوچک) شما را فریب دهد!

این امکان برای کاربران وجود دارد تا موقع خرید این کامپیوتر خانگی، به انتخاب خود یکی از پردازنده‌های سری Skylake اینتل را انتخاب و آن را در کنار یکی از قدرتمندترین کارت‌های گرافیک سری GTX انویدیا داشته باشند. همچنین همراه با این کامپیوتر، عبارت “Oculus Ready” نیز آمده که نشان می‌دهد این کامپیوتر کوچک، با هدست واقعیت مجازی Oculus سازگاری کامل داشته و می‌تواند تجربه‌ای فوق‌العاده را برایتان رقم زند.

ASUS unleashes a slew of souped up Windows 10 PCs for gamers 3

تمامی این محصولات جدید که توسط ایسوس معرفی شده‌اند، به ویندوز 10 مجهز بوده و به شکلی بسیار خوب برای گیمرها بهینه شده است. حالا این امکان وجود دارد که کاربران بتوانند از طریق خود ویندوز، رکوردهای خود در بازی‌ها را به ثبت رسانده و یا به کمک ابزار موجود در ویندوز، از بازی‌ خود فیلم‌برداری نمایند. همچنین امکان استریم کردن بازی‌های Xbox One بر روی PC نیز در صورت تمایل، برای کاربران وجود خواهد داشت.

هنوز قیمت و زمان عرضه این محصولات جدید اعلام نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال