تبلت ZenPad 3S 10 ایسوس با صفحه‌نمایش 9.7 اینچی به‌زودی از راه خواهد رسید

شرکت ایسوس قصد رونمایی از تبلت خود را در طی دو هفته‎ی آتی دارد. این تبلت که ZenPad 3S 10 نام دارد ادعا می‎شود که باریک‎ترین لبه در اطراف نمایشگر در جهان را داراست و قرار است در رویدادی که در تاریخ 22 تیر در کشور تایوان به صورت رسمی معرفی شود. تنها مشخصاتی که ایسوس […]

شرکت ایسوس قصد رونمایی از تبلت خود را در طی دو هفته‎ی آتی دارد. این تبلت که ZenPad 3S 10 نام دارد ادعا می‎شود که باریک‎ترین لبه در اطراف نمایشگر در جهان را داراست و قرار است در رویدادی که در تاریخ 22 تیر در کشور تایوان به صورت رسمی معرفی شود.

تنها مشخصاتی که ایسوس در رابطه با این دستگاه تایید کرده یک صفحه‎ی نمایش 9.7 اینچی است. گرچه شایعات اشاره به این دارند که رزولوشن نمایشگر این تبلت 2560 در 1536 یا 2160 در 1440 پیکسل و مجهز به یک پردازنده‎ی 6 هسته‎ای خواهد بود.

سایر مشخصان فنی تبلت ZenPad 3S 10 گفته می‎شود عبارتند از 4 گیگابایت رم، باتری با ظرفیت 5900 میلی‎آمپر، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 3.0 کوالکام و لبه‎های اطراف نمایشگر آن نازک و 5.32 میلی‎متری خواهد بود. در حال حاضر اطلاعاتی در مورد قیمت این محصول جدید ایسوس وجود ندارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال