تصویری لو رفته از تبلت سری Zen ایسوس منتشر شد

ایسوس بعد از موفقیت سری ZenFone خود حالا قصد دارد تا ZenPad را نیز وارد بازار کرده و تبلت‌های خود را نیز با این نام به کاربرانش عرضه کند. این شرکت تایوانی با این کار می‌تواند فروش خوبی را علاوه‌ بر تبلت‌های ویندوزی که به بازار فرستاده کسب کند. قرار است اولین تبلت معرفی شده تحت […]

ایسوس بعد از موفقیت سری ZenFone خود حالا قصد دارد تا ZenPad را نیز وارد بازار کرده و تبلت‌های خود را نیز با این نام به کاربرانش عرضه کند. این شرکت تایوانی با این کار می‌تواند فروش خوبی را علاوه‌ بر تبلت‌های ویندوزی که به بازار فرستاده کسب کند. قرار است اولین تبلت معرفی شده تحت نام این سری در دو سری 7 و 8 اینچی منتشر شود.

مدل 7 اینچی این تبلت دارای دو مدل خواهد بود. مدل اول که شماره‌ی ساخت Z170C را دارد فقط ارتباط Wi-Fi را برای ارتباط با اینترنت در دست دارد در حالیکه مدل دوم Z170CG قابلیت ارتباط با اینترنت از طریق نسل سوم همراه را دارد. بر طبق شنیده‌ها، ایسوس این دو تبلت را در ماه ژولای و در روسیه عرضه کند.

از لحاظ سخت افزاری، ZenPad 7 قرار نیست رکورد خاصی را به جا بگذارد. صفحه نمایش IPS این تبلت دارای رزولوشن 1,024×600 به همراه 8 یا 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی می‌باشد. دوربین اصلی این تبلت سنسوری 2 مگاپیسکلی را با خود حمل خواهد کرد و دوربین جلوی تبلت VGA می‌باشد. باتری 3,950 نیز زیر قاب تبلت قرار گرفته است.

چیپست 64 بیتی اینتل Atom X3 به همراه پردازنده‌ای چهار هسته‌ای با قدرت پردازش 1 گیگاهرتز و رم 1 گیگابایتی وظیفه‌ی اجرای نرم افزار‌های تبلت را در اختیار دارند. این تبلت 7 اینچی کمتر از 300 گرم وزن خواهد داشت و در دو رنگ مشکی و سفید در روسیه عرضه می‌شود. گفته می‌شود قیمت مدل سیم کارت خور آن 180 دلار خواهد بود. البته این قیمت فعلا برای بازار روسیه بوده و با عرضه‌ی این تبلت در مناطق مختلف باید شاهد تفاوت قیمت آن هم باشیم.

اما نگاهی هم به مدل 8 اینچی این تبلت می‌اندازیم. گفته می‌شود مدل 8 اینچی ZenPad دارای سخت افزاری بهتر خواهد بود. چیپست اینتل باز هم نقش مهمی را ایفا می‌کند. چیپست قرار گرفته بر روی این مدل  Z3560 یا Z3530 به همراه 2 گیگابایت رم می‌باشد.  قرار است ایسوس برای این مدل 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی را به همراه نسخه‌های 8،16،32 گیگابایتی در تبلت قرار دهد. رزولوشن صفحه نمایش تبلت نیز 2,048×1,536 خواهد بود.

گفته می‌شود هر دو تبلت در رویداد Computexایسوس در ماه جولای و در کشور اندونزی معرفی می‌شوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال