نمایشگر 15 اینچی ایسوس با نام ZenScreen در IFA 2016 رسماً رونمایی شد

شرکت ایسوس امروز در مراسم IFA 2016 برلین از نمایشگر قابل حمل جدید خود پرده برداشت. این نمایشگر که با نام ZenScreen MB16AC شناخته می‌شود دارای یک صفحه نمایش 15.6 اینچی بوده و وزن آن نیز کمتر از دو پوند است. این محصول تنها هشت میلی متر ضخامت دارد و از این رو بسیار باریک و […]

شرکت ایسوس امروز در مراسم IFA 2016 برلین از نمایشگر قابل حمل جدید خود پرده برداشت. این نمایشگر که با نام ZenScreen MB16AC شناخته می‌شود دارای یک صفحه نمایش 15.6 اینچی بوده و وزن آن نیز کمتر از دو پوند است. این محصول تنها هشت میلی متر ضخامت دارد و از این رو بسیار باریک و سبک به حساب می‌آید. از طرفی شرکت ایسوس نیز به همین دلیل معتقد است که این کالا، باریک و سبک‌ترین نمایشگر قابل حمل فول اچ‌دی دنیا به حساب می‌آید. شرکت ایسوس نمایشگر ZenScreen را به یک درگاه USB Type-C مجهز کرده است و با استفاده این گزینه امکان انتقال تصاویر ممکن خواهد بود.

asuszenscreen.0

این محصول تنها 6.5 میلی‌متر حاشیه داشته و از این رو بسیار قابل توجه خواهد بود. از این رو در کنار لپ‌تاپ‌های باریک، می‌تواند به فروش بسیار خوبی دست پیدا کند. در کنار آن شرکت ایسوس یک کاور یک میلی‌متری را نیز در کنار آن عرضه می‌کند که می‌تواند در حالت‌های افقی و عمودی، دستگاه‌ را بر روی سطح نگه دارد. اگر از این کاور استفاده نمی‌کنید می‌توانید به سادگی یک خودکار را در بخش پایینی این محصول وصل نمایید تا همیشه همراهتان باشد. شرکت ایسوس هنوز تاریخ دقیقی به منظور عرضه رسمی این محصول را اعلام نکرده است اما در مورد قیمت آن، باید گفت که می‌بایست 300 دلار برای خریداری آن هزینه نمایید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال