ساعت هوشمند ZenWatch 3 ایسوس در IFA 2016 رسماً معرفی شد

بعد از کش و قوس‌های فراوان و انتشار تصاویر و شایعات مختلف، شرکت ایسوس در نهایت به طور رسمی از ساعت هوشمند جدید خود با نام ZenWatch 3 طی مراسم IFA 2016 برلین رونمایی به عمل آورد. لازم به ذکر است که این آخرین محصول پوشیدنی شرکت ایسوس بوده و از طرفی اولین دستگاهی نیز هست […]

بعد از کش و قوس‌های فراوان و انتشار تصاویر و شایعات مختلف، شرکت ایسوس در نهایت به طور رسمی از ساعت هوشمند جدید خود با نام ZenWatch 3 طی مراسم IFA 2016 برلین رونمایی به عمل آورد. لازم به ذکر است که این آخرین محصول پوشیدنی شرکت ایسوس بوده و از طرفی اولین دستگاهی نیز هست که در سری ساعت‌های هوشمند آن، از یک نمایشگر دوار استفاده می‌کند. در حقیقت محصولات قبلی این شرکت در این حوزه همگی دارای نمایشگری مربعی یا مستطیل شکل بودند.

در هر صورت اگر نمایشگر دوار را در ساعت‌های هوشمند ترجیح خواهید داد مسلما زن‌واچ 3 ایسوس یکی از بهترین پیشنهادها برای شما خواهد بود. این محصول دارای بدنه‌ای از جنس 316L استیل ضد زنگ بوده و دور نمایشگر آن نیز یک حلقه با رنگ رزگلد به چشم می‌خورد. این مورد در تمامی نسخه‌های این ساعت هوشمند به چشم خواهد خورد. این نسخه‌های رنگی شامل رزگلد، برنجی و نقره‌ای می‌باشند. در تست‌هایی که بر روی این ساعت هوشمند به طور اولیه انجام دادیم شاهد این موضوع بودیم که کیفیت ساخت آن بسیار بالا بوده و از طرفی دارای ظاهری بسیار لوکس و زیبا می‌باشد. دستبند چرمی آن نیز حس بسیار خوبی را به شما القا خواهد کرد.

این ساعت هوشمند دارای مجوز IP67 بوده و از این رو در زمینه نفوذ ذرات آب یا گرد و غبار نمی‌بایست هیچ گونه نگرانی داشته باشید. مگر این که از عمق سطح آبی که برای آن در نظر گرفته شده است یا مدت تعیین شده بیشتر در آب باقی بماند. شرکت ایسوس در مورد این ساعت هوشمند این طور اظهار داشته است که باتری آن می‌تواند تا مدت دو روز کامل شارژدهی نماید. در صورت رسیدن به این رکورد در دنیای حقیقی، عملکرد باتری آن بسیار شگفت‌آور خواهد بود.

دیگر قابلیت‌های موجود در این ساعت هوشمند شامل ویژگی تعقیب فعالیت‌های ورزشی کاربر نظیر گام شمار است. البته جالب است بدانید که به نظر نمی‌اید این محصول هیچ گونه حسگری مربوط به شمارشگر ضربان قلب داشته باشد. اگر این ساعت هوشمند مورد نظر شما می‌باشد می‌توانید با قیمت 229 یورو آن را از ایسوس خریداری نمایید.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال