[نمایشگاه خودرو دیترویت 2016] رونمایی آئودی از خودروی مفهومی H-Tron Quattro

یکی دیگر از محصولاتی که آئودی در نمایشگاه خودرو دیترویت 2016 معرفی نمود، H-Tron Quattro بود که طراحی بسیار خوب آن شباهت زیادی به خودروهایی که احتمالا به زودی وارد بازار خواهند شد داشته و همانند دیگر خودروهایی که در این نمایشگاه نشان داده شدند، شکلی کاملا مفهومی ندارد. چیزی که در مورد نام این خودرو […]

یکی دیگر از محصولاتی که آئودی در نمایشگاه خودرو دیترویت 2016 معرفی نمود، H-Tron Quattro بود که طراحی بسیار خوب آن شباهت زیادی به خودروهایی که احتمالا به زودی وارد بازار خواهند شد داشته و همانند دیگر خودروهایی که در این نمایشگاه نشان داده شدند، شکلی کاملا مفهومی ندارد. چیزی که در مورد نام این خودرو به خوبی دیده می‌شود، الکتریکی بودن آن است که می‌تواند از نام H-Tron (که به دنبال E-Tron از آن استفاده می‌شود) کاملا پیدا باشد.

از طراحی این خودرو به خوبی مشخص است که آئودی تلاش زیادی برای بهبود عملکرد و همچنین استفاده از اِلِمان‌های مختلف در این خودرو داشته و همین موضوع می‌تواند بیانگر این باشد که به زودی می‌توانیم H-Tron Quattro را در بازار ببینیم. رنگ خاص این اتومبیل نیز باعث شده تا آئودی آن را “زردِ زرد” بنامد.

خودروی الکتریکی H-Tron Quattro به همراه دو موتور الکتریکی که هر کدام در دو محور مخلتف قرار گرفته‌اند، عرضه خواهد شد و باتری‌های آن نیز زیر صندلی‌های خودرو قرار گرفته است. وزن بسیار پایین این باتری‌ها که در حدود 60 کیلوگرم نیز می‌باشد، باعث خواهد شد تا قدرت 100 کیلووات ساعت را از موتورها انتظار داشته باشیم.

Audi H-Tron Quattro concept up close and personal 2

پر کردن مخزن سوخت این خودرو به کمک هیدروژن، حدود 4 دقیقه طول می‌کشد و با صرف تنها 4 دقیقه، کاربران قادر خواهند بود مسافتی به اندازه‌ی 600 کیلومتر را بپیمایند! سیستم‌های کنترلی و بسیار پیشرفته در داخل خودرو نیز مورد دیگریست که باید به آن اشاره داشته باشیم، چرا که آئودی تلاش زیادی برای بهبود عملکرد این بخش و همچنین اضافه کردن امکانات بسیار زیاد، داشته است.

Audi H-Tron Quattro concept up close and personal 3

نمایشگرهایی که در پشت صندلی برای سرنشینان عقبی قرار گرفته‌اند نیز سیستمی با نام “Rear Seat Entertainment” را دارند که می‌تواند امکانات و سرگرمی‌های بسیار زیادی را برای کاربران به همراه داشته باشند.

در نهایت باید اشاره کنیم که آئودی اعلام کرده که سیستم حرکت خودکار این اتومبیل، برای نسل بعدی خودروهای این شرکت یعنی برای نسخه‌ی 2017 از اتومبیل Audi A8 را توسعه خواهد داد و در این خودرو به کار خواهد بست.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال