سرویس پستی استرالیا در حال آزمودن تحویل بسته‌ها توسط پهبادها است

به دنبال نمونه‎هایی که پیش از این آمازون، گوگل و شرکت پستی معروف دانمارک Maersk در اختیار داشتند، سرویس پستی ملی استرالیا قصد استفاده از پهبادها به منظور تحویل بسته‎های پستی را دارد. شرکت Australia Post فعلا قصد انجام این کار به صورت آزمایشی و به مدت دو هفته را دارد، که اگر همه چیز […]

به دنبال نمونه‎هایی که پیش از این آمازون، گوگل و شرکت پستی معروف دانمارک Maersk در اختیار داشتند، سرویس پستی ملی استرالیا قصد استفاده از پهبادها به منظور تحویل بسته‎های پستی را دارد. شرکت Australia Post فعلا قصد انجام این کار به صورت آزمایشی و به مدت دو هفته را دارد، که اگر همه چیز به صورت موفقیت آمیز پیش رود، امسال مشتریان شاهد این باشند که بسته‎های پستی خود را، در قالب قسمتی از یک طرح آزمایشی به میزان بررسی حجم مصرف کننده، از آسمان‎ها دریافت کنند.
طبق گفته‎ی روزنامه‎ی Sydney Morning Herald مشتریان خرده فروشی بزرگ این شرکت مشتاق این هستند که در این برنامه‎ی آموزشی لحاظ شوند، ولی ظهور پهبادهای تحویل دهنده‎ی  بسته‎های پستی می‎توانند همچنین اخبار خوبی برای استرالیایی‎هایی باشد که در مناطق روستایی زندگی می‎کنند، یا افرادی که با صندوق‎های پستی خود کیلومترها فاصله دارند. ولی در ابتدا، در این آزمایش محدود از پهبادها به منظور تحویل هفته‎ای دوبار به 50 مکان استفاده می‎شود و طبق توضیح بن فرانزی از شرکت ارائه دهنده‎ی خدمات پستی Australia Post “این مکان‎ها در موقعیتی به دور از مکان‎های کلان شهری قرار دارند”. این شرکت در حال همکاری با اداره‎ی قوانین این کشور برای داشتن پروازی امن در طول مدت دو هفته آزمایش است.
پهبادهای مورد نظر توسط شرکت استرالیایی ARI Labs ساخته می‎شوند، ولی دارای یک چتر نجات و چراغ‎های هشدار دهنده، و همچنین یک دوربین هستند تا اپراتور پهباد بتواند موانع پیش رو را شناسایی کند. چنین تدابیری باید به پهبادها کمک کنند که از خطر دوری کنند، ولی مدیر ارشد اجرایی شرکت خدماتی Australia Post آقای احمد فارور می‎گوید که گرچه این شرکت امید دارد تا قبل از پایان سال 2016 از پهبادها به منظور تحویل بسته‎های پستی استفاده کند، ولی آن‎ها تنها زمانی شروع به انجام این کار می‎کنند که ما مطمئن شویم چنین کاری صد در صد امن و قابل اعتماد است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال