خودروی بدون راننده‌ی مرسدس‌بنز در خیابان‌های سان‌فرانسیسکو دیده شد!

شاید اگر شما نیز از خودرورسازانی باشید که در حال طراحی خودروهای بدون راننده هستند، خیابان‌های کالیفرنیا را برای آزامایش خودروی خود انتخاب کنید، کاری که کمپانی آلمانی مرسدس بنز انجام داده است! هفته‌ی گذشته و در تاریخ چهارم مارس، کمپانی آلمانی مرسدس بنز در حال تست خودروی بدون راننده‌ی خود با نام Mercedes F015 Luxury […]

شاید اگر شما نیز از خودرورسازانی باشید که در حال طراحی خودروهای بدون راننده هستند، خیابان‌های کالیفرنیا را برای آزامایش خودروی خود انتخاب کنید، کاری که کمپانی آلمانی مرسدس بنز انجام داده است! هفته‌ی گذشته و در تاریخ چهارم مارس، کمپانی آلمانی مرسدس بنز در حال تست خودروی بدون راننده‌ی خود با نام Mercedes F015 Luxury In Motion در خیابان‌های سان‌فرانسیسکو بود.

این خودرو که ماه سپتامبر و در لاس‌وگاس معرفی شده بود، با حجم زیادی از تصاویر ثبت شده توسط مردم روبه‌رو شد، تصاویری که هم‌اکنون از طریق شبکه‌های اجتماعی در دسترس هستند.

Autonomous Mercedes car spotted cruising San Francisco streets 2

Autonomous Mercedes car spotted cruising San Francisco streets 3

گزارشات اعلام دارند که این خودرو به وسیله‌ی تریلی‌ در شهر، نمایش داده شده بود اما مردمی که تصاویر را ثبت کرده‌اند، اذعان داشتند که این خودرو را در حال حرکت دیده‌اند! چیزی که هنوز ما نمی‌دانیم، این است که این خودرو به صورت کاملا هوشمند و مستقل در حال حرکت بوده و یا اینکه کسی پشت فرمان بوده؟ چرا که هیچ خبر رسمی‌ای توسط هیچ منبع معتبری در مورد این آزمایش منتشر نشده است.

طراحی فوق‌العاده مفهومی و آینده‌نگرانه‌ی این خودرو، از سیستم‌های فوق پیشرفته‌ی آن خبر می‌دهند. در نمایشگاه CES 2015 نیز دیدیم که صندلی‌های این خودرو تا چه اندازه‌ای راحت بوده‌اند.

با این وجود، توجه داشته باشید که هنوز هیچ خبر رسمی‌ای در این مورد منتشر نشده و هنوز مرسدس‌بنز، واکنشی به این موضوع نشان نداده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال