ببینید: تریلر بازی Battlefield 1 منتشر شد

همین چند وقت پیش بود که ویدئوی کوچکی در محیط آنلاین منتشر شد که به نظر تیزر بازی Battlefield 1 می‎آمد. حالا اخبار خوبی به گوش می‎رسد که اگر نسبت به نحوه‎ی انجام بازی Battlefield 1 کنجکاو هستید، می‎توانید در تریلر رسمی که برای این بازی منتشر شده است این قضیه را متوجه شوید. تریلر […]

همین چند وقت پیش بود که ویدئوی کوچکی در محیط آنلاین منتشر شد که به نظر تیزر بازی Battlefield 1 می‎آمد. حالا اخبار خوبی به گوش می‎رسد که اگر نسبت به نحوه‎ی انجام بازی Battlefield 1 کنجکاو هستید، می‎توانید در تریلر رسمی که برای این بازی منتشر شده است این قضیه را متوجه شوید.

تریلر بازی Battlefield 1 را مشاهده کنید.

[aparat]http://www.aparat.com/v/lE6aV[/aparat]

همان‎طور که می‎شد از ویدئوی منتشر شده‎ی قبلی حدس زد، محتوا و داستان بازی واقعا عالی است، یعنی اگر سخت‎افزار قوی بر روی کامپیوتر شخصی خود داشته باشید، بازی Battlefield 1 بر روی کامپیوتر شما فوق‎العاده به نظر خواهد رسید! این بازی هم‎چنین دارای قابلیت‎های مختلف است از جمله شرایط هوایی پویا تا گیم‎دوستان در موقعیت‎هایی قرار بگیرند که هوا به صورت بارانی، روشن، آفتابی، مه‎آلود و یا موارد دیگر خواهد بود. تمامی آن‎ها به منظور تغییر طبیعت میدان مبارزه‎ای که در آن قرار دارید به چشم می‎خورند.

حتی یک نوع عنصر تخریب مبتکرانه در بازی دیده می‎شود که در آن گیمر‎ها قادر به تخریب محیطی که در آن هستند، خواهند بود، به عنوان مثال راه باز کردن از میان دیوارها و کارهای دیگر، در نتیجه بازیکنان می‎توانند برای پیش‎بردن بازی به سمت جلو از استراتژی‎های جدیدی استفاده کنند. هم‎چنین گزارش شده است که این بازی به صورت یک نسخه‎ی باز بتا تابستان امسال عرضه خواهد شد، پس اگر به دنبال محک‎زدن جدی بازی هستید، گوش به زنگ دریافت اطلاعات بیشتر در روزها و ماه‎های پیش‎رو باشید.

فعلا تاریخ عرضه‎ی بازی Battlefield 1 برای 30 مهرماه زمان‎بندی شده است و برای کامپیوترهای شخصی، ایکس‎باکس وان و PS4 (اشاره‎ای به کنسول‎های نسل بعدی هنوز نشده است) عرضه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال