جمع‌بندی کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2016

کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2016 تمام شده است و در طی آن اخبارهای جدید زیادی اعلام شد. دو ایکس‎‌باکس جدید معرفی شد: یک مدل ایکس‎باکس وان اسلیم با پشتیبانی از فرمت ویدئویی اولترا‎ اچ‎دی (4K) که در اوایل شهریور روانه‎ی بازار می‎شود، و پروژه‎ی Scorpio، یعنی ایکس‎باکسی با پشتیبانی از واقعیت مجازی و بازی‎های […]

کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2016 تمام شده است و در طی آن اخبارهای جدید زیادی اعلام شد. دو ایکس‎‌باکس جدید معرفی شد: یک مدل ایکس‎باکس وان اسلیم با پشتیبانی از فرمت ویدئویی اولترا‎ اچ‎دی (4K) که در اوایل شهریور روانه‎ی بازار می‎شود، و پروژه‎ی Scorpio، یعنی ایکس‎باکسی با پشتیبانی از واقعیت مجازی و بازی‎های 4K که سال بعد به بازار عرضه خواهد شد. لازم است که به دنبال این دو کنسول، بازی‎های زیادی از ReCore،Sea of Thieves  گرفته تا Scaleboun  معرفی شدند و علاوه بر این شاهد نمایش تریلرهای زیبایی برای بازی‎های Forza Horizon و Halo Wars 2 و بازی‎های Dead Rising 4  و State of Decay با محیطی آکنده‎ از آخر‎الزمان و زامبی بودیم تا همگان به هیجان آورده شوند. با ما با جمع‎بندی کنفرانس مطبوعاتی این غول دنیای نرم‎افزاری در نمایشگاه E3 2016 همراه باشید و تریلرهای زیبای آن‎ها را نیز مشاهده کنید.

Xbox One S

[aparat]http://www.aparat.com/v/Y0L46[/aparat]

کنفرانس مایکروسافت با معرفی محصولی شروع شد که اطلاعات به بیرون درز پیدا کرده پیش‎بینی آن را کرده بودند یعنی: یک ایکس‎باکس کوچک‎تر، جدید به اسم ایکس‎باکس وان اس. بر روی این کنسول تمامی بازی‎های مدل فعلی بازی می‎شود ولی به همراه پشتیبانی از محتوای 4K و HDR به همراه یک دسته‎ی بازی تغییر یافته.


بازی  Killer Instinct

بازی  Killer Instinct (غریزه قاتل) یک جامعه‎ی طرفدار کوچک ولی پرشور دارد و یقینا آن‎ها هیجان‎زده می‎شوند زمانی که بشنوند این بازی یک شخصیت جدید خواهد داشت، ژنرال معروف بازی Gears of War یعنی RAAm – به این بازی ملحق خواهد شد.


بازی  Forza Horizon 3

بازی Forza Horizon 3 دقیقا همان کاری را می‎کند که یک بازی ماشین‎سواری باید انجام دهد، به تریلر آن که بی‎مانند به نظر می‎آید توجه کنید.

[aparat]http://www.aparat.com/v/YjylJ[/aparat]


بازی  ReCore

برای بازی ReCore تنها یک تریلر سینمایی کوتاه دیده می‎‎شود، عنوانی که منحصرا برای کنسول ایکس‎باکس وان است و حاصل تولید خالق بازی Mega Man یعنی استودیوی Keiji Inafune به همراه استودیوی Armature به شمار می‎رود.

[aparat]http://www.aparat.com/v/CzDWw[/aparat]


بازی Dead Rising 4

[aparat]http://www.aparat.com/v/3CaBd[/aparat]

برگشت بازی Dead Rising! آخرین نسخه از سری بازی‎های طلوع مرده (Dead Rising) با یک عنوان انحصاری برای ایکس‎باکس وان خواهد بود، بنابراین آن‎قدر جای هیجان‎زده شدن ندارد، ولی اگر یکی از طرفداران این بازی‎ها هستید باید بگوییم که بازی Dead Rising 4 در فصل تعطیلات کریسمس سال بعد میلادی عرضه خواهد شد.


بازی Scalebound

بازی Scalebound در سال 2017 به بازار خواهد آمد و یک بازی به سبک RPG-اکشن از توسعه‎دهنده‎ی بازی Bayonetta یعنی PlatinumGames است. در این بازی، شما یک اژدهای دست‎آموز دارید و با دشمنان غول‎پیکر خود مبارزه خواهید کرد. نیازی به دانستن اطلاعات بیشتر هم هست؟

[aparat]http://www.aparat.com/v/XZGEi[/aparat]


بازی Sea of Thieves

شرکت Rare دوباره دارد بازی می‎سازد! بازی Sea of Thieves (دریایی از دزدان) یک بازی دزدان دریایی چند‎نفره‎ی فوق‎العاده جاه‎‌طلبانه است. اگر این شرکت موفق به تکمیل آن شود، با بازی بسیار مفرحی همراه خواهیم بود.

[aparat]http://www.aparat.com/v/g8Qr4[/aparat]


بازی State of Decay 2

تا حالا نشده یک بازی ترسناک اول شخص با دنیایی از زامبی‎ها و تلاش برای زنده‎ماندن بخواهید؟ مایکروسافت هوای شما را دارد.


بازی Halo Wars 2

بازی اول Halo Wars واقعا عنوان موفق‎آمیز جالبی بود، یک بازی استراتژی در زمان آنی در جهان Halo که شرکت Age Of Empires آن را ساخته بود. ولی ساخت دنباله‎ی این بازی سال‎ها طول کشیده است (هفت سال!) ولی در نمایشگاه E3 2016 شاهد این بودیم که مایکروسافت به شکل آشکاری می‎خواهد جنبه استراتژی‎ در زمان آنی این بازی را به نحوی تغییر دهد. دیر یا زود از برنامه‎های این شرکت باخبر خواهیم شد چون نسخه‎ی بتای بازی Halo Wars 2 یک هفته بعد عرضه می‎شود.

[aparat]http://www.aparat.com/v/lyrQO[/aparat]


طرح Xbox Design Lab

[aparat]http://www.aparat.com/v/OCWLG[/aparat]

این محصول مایکروسفات شبیه به MotoMaker موتورولا است، ولی برای دسته‎های ایک‎باکس. بنابراین احتمالات زیادی در بازی‎ها به چشم خواهد خورد!


ID@Xbox

طبق سنت گذشته، مایکروسافت مجموعه‎ای عالی از بازی‎های مستقلی که به کنسول ایکس‎باکس وان خواهند آمد ارائه داد. آن‎ها شامل بازی‎هایی نظیر Cuphead, Below و عنوان موفق‎آمیز کامپیوتری Stardew Valley می‎شوند.


پروژه Scorpio

درست زمانی که شما فکر می‎کردید با خیال راحت می‎توان یک ایکس‎باکس خرید، این شرکت اعلام کرد که قصد دارد کنسول جدید دیگری ارائه دهد که از بازی‎های 4K و واقعیت مجازی پشتیبانی خواهد کرد. افرادی که حالا ایکس‎باکس وان اس می‎خواهند اعلام آمادگی کنند!

[aparat]http://www.aparat.com/v/i5VjH[/aparat]

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال