آغاز مطالعه تحقیقاتی در رابطه با قابلیت اپل واچ برای تشخیص بیماری کووید ۱۹

اپل قصد دارد تا با همکاری دانشگاه واشنگتن یک مطالعه جدید در مورد قابلیت اپل واچ برای شناسایی کووید ۱۹ و دیگر بیماری‌های تنفسی بر روی کاربران انجام دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ساعتهای هوشمند سری اپل واچ شامل قابلیت های فراوان برای پایش سلامتی کاربر هستند. در حال حاضر حسگر […]

اپل قصد دارد تا با همکاری دانشگاه واشنگتن یک مطالعه جدید در مورد قابلیت اپل واچ برای شناسایی کووید ۱۹ و دیگر بیماری‌های تنفسی بر روی کاربران انجام دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ساعتهای هوشمند سری اپل واچ شامل قابلیت های فراوان برای پایش سلامتی کاربر هستند. در حال حاضر حسگر تعیین سطح اکسیژن خون و ضربان قلب در این ساعت هوشمند قرار داده شده و در مواردی نیز این قابلیت های سلامتی محور توانسته است جان بسیاری از کاربران را نجات دهد.

 اپل با همکاری دانشگاه واشنگتن مطالعه جدیدی را آغاز کرده تا از طریق آن بتواند قابلیت تشخیص کووید ۱۹ توسط اپل واچ را بررسی کند. پیش از این اپل در مراسم Time Flies اشاره کوتاهی به آغاز این تحقیق کرده بود. به گزارش اپل اینسایدر مطالعه اپل به تازگی آغاز شده و واحد تحقیقاتی آنفولانزای سیاتل نیز در این مطالعه با اپل همکاری می کند. در بیانیه مطبوعاتی اپل نیز به طور شفاف توضیح داده شده است که هدف از این مطالعه پی بردن به قابلیت اپل واچ و آیفون در جمع آوری داده ها و تشخیص نشانه های اولیه بیماری های تنفسی مانند کووید ۱۹ خواهد بود. اپل تلاش خواهد داشت تا از طریق این اطلاعات جمع آوری شده از کاربران و حتی پرسش در مورد علائم تنفسی و سبک زندگی ابتلا به کرونا یا دیگر بیماری‌های تنفسی را از طریق ساعت هوشمند امکان پذیر کند.

 طبق گفته اپل این مطالعه شش ماه طول می کشد. در این مطالعه از کاربران خواسته شده تا به مدت ۶ ماه به طور مدام و روز و شب از این ساعت استفاده کنند. پیش از این در گزارشی مربوط به بیمارستان مانت سینای اعلام شده بود اپل واچ میتواند پیش از ظهور بیماری و از طریق علائم آن را تشخیص دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال