رونمایی شرکت BAIC از ابرخودروی Arcfox-7 در نمایشگاه خودرو پکن 2016

نمایشگاه خودرو پکن امسال برای بسیاری از علاقه‌مندان به حوزه خودروهای الکتریکی بسیار جذاب بود و شرکت‌های چینی با معرفی کردن خودروهایی همانند LeEco LeSee و یا Qiantu K50 Roadster در این نمایشگاه، توانایی خویش در تولید محصولات الکتریکی را به رخ بزرگان دنیای خودروسازی کشاندند. حالا در این نمایشگاه شاهد رونمایی شرکت BAIC از […]

نمایشگاه خودرو پکن امسال برای بسیاری از علاقه‌مندان به حوزه خودروهای الکتریکی بسیار جذاب بود و شرکت‌های چینی با معرفی کردن خودروهایی همانند LeEco LeSee و یا Qiantu K50 Roadster در این نمایشگاه، توانایی خویش در تولید محصولات الکتریکی را به رخ بزرگان دنیای خودروسازی کشاندند. حالا در این نمایشگاه شاهد رونمایی شرکت BAIC از یک ابرخودروی الکتریکی جدید با نام Arcfox-7 بودیم که توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب نمود.

در رابطه با ابرخودروی Arcfox-7 شرکت BAIC باید اشاره داشته باشیم که این محصول اولین خودروی الکتریکی نیست که آنها پیشتر معرفی کرده‌اند بلکه پیشتر شاهد معرفی خودروی SUV یا شاسی‌بلند Arcfox-1 توسط این شرکت بوده‌ایم که در شهر بارسلونا طراحی شده بود. حالا خودروی Arcfox-7 با مجهز شدن به یک باتری بزرگ 6.6 کیلوواتی، قادر است نیروی 603 اسب بخار را تولید کرده و در کمتر از 3 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

بر خلاف بسیاری از شرکت‌ها که تنها خودروی الکتریکی خود را معرفی کردند، شرکت BAIC منابع و توان کافی برای وارد کردن Arcfox-7 به بازار را داشته و مدیران این شرکت از تولید انبوه این خودروی الکتریکی و وارد کردن آن به بازار تا پایان سال جاری خبر داده‌اند. باتری قدرتمند این خودرو نیز می‌تواند با یک بار شارژ شدن مسافت 186 مایل را طی کند، مسافتی که بسیاری از خودروهای تسلا نیز همین مقدار را می‌توانند طی نمایند.

در ادامه از شما دعوت می‌کنیم تصاویر بیشتری از این ابرخودروی الکتریکی را مشاهده نمایید:

BAIC-Arcfox-7-1 BAIC-Arcfox-7-2 BAIC-Arcfox-7-4

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال