پورشه رسما از نسل جدید خودروی 718 کایمن در نمایشگاه خودرو پکن رونمایی کرد

به دنبال معرفی شدن نسل جدید (یا نسخه 2017) از خودروی 718 باکستر، حالا شرکت آلمانی پورشه از نسل جدید خودروی 718 کایمن در نمایشگاه خودرو پکن 2016 رونمایی نموده و اذعان داشته که این محصول فوق‌العاده، نسل چهارم سری اسپرت و کوپه از این خودرو می‌باشد. بیشترین تغییراتی که در خودروی 718 کایمن شاهد […]

به دنبال معرفی شدن نسل جدید (یا نسخه 2017) از خودروی 718 باکستر، حالا شرکت آلمانی پورشه از نسل جدید خودروی 718 کایمن در نمایشگاه خودرو پکن 2016 رونمایی نموده و اذعان داشته که این محصول فوق‌العاده، نسل چهارم سری اسپرت و کوپه از این خودرو می‌باشد.

بیشترین تغییراتی که در خودروی 718 کایمن شاهد هستیم، همانند برادر کوچکتر آن یعنی 718 باکستر مربوط به بخش فنی خودرو و موتوری که در آن به کار گرفته شده، می‌باشد. مهندسین پورشه با استفاده از یک موتور تخت و البته به کمک توربوشارژرها، موفق شده‌اند تا قدرت 300 اسب بخار را برای این خودرو فراهم آورند. این برای اولین بار است که هر دو خودروی باکستر و کایمن از یک موتور مشترک استفاده می‌کنند.

البته تنها این خودرو نیست که قرار است وارد بازار شود، بلکه موتور 2 لیتری این خودرو در Cayman S، قادر به تولید نیروی 350 اسب بخاری می‌باشد. مدل پایه از این خودرو با توان تولید 380 نیوتون بر متر گشتاور و Cayman S با توان تولید 420 نیوتون بر متر گشتاور، می‌توانند نیروی کششی بسیار مناسبی را برای این خودروی جم و جور قراهم کنند. علاوه بر این، کاربران قادر خواهند بود تا با استفاده از پکیج‌های افزایش قدرت Sport Chrono، شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت خودرو را برای Cayman به 4.7 ثانیه و برای Cayman S به 4.2 ثانیه برسانند. در مورد حداکثر سرعت نیز این خودروها به ترتیب می‌توانند به سرعت 285 و 274 کیلومتر بر ساعت دست پیدا نمایند.

2Porsche-718-Cayman

در مورد دیگر بخش‌های فنی این خودرو باید اشاره داشته باشیم که مهندسین پورشه با استفاده از دیسک‌های ترمز 330 میلی‌متری در قست جلویی و دیسک‌های 299 میلی‌متری در بخش عقبی، توان ترمز این خودرو را تا حد زیادی بهبود بخشیده‌اند. علاوه بر این در خودروی Cayman S، وجود کالیپرهای 4 پیستونه باعث شده تا در کنار ترمزهای بزرگ‌تر نسبت به Cayman، عملکرد سیستم ترمز خودرو بهتر از قبل نیز باعث شود.

یکی دیگر از مواردی که باعث شده تا بتوانیم عملکرد خودروی 718 کایمن را بهتر از قبل بدانیم، طراحی مجدد شاسی‌های خودرو می‌باشد که می‌تواند به دقت بالاتر خودرو و همچنی افزایش پایداری آن به هنگام دور زدن کمک بسزایی نماید. و البته همانند بسیاری از خودروهایی که این روزها معرفی می‌شوند، در نسل جدید این خودرو و بخش داخلی نیز شاهد تغییراتی جزئی هستیم تا خودرویی مشابه با چیزی که در گذشته عرضه شده، بار دیگر وارد بازار نشود.

پورشه با معرفی این خودرو توانسته باز هم نبوغ خویش در طراحی خودروها را به رخ دیگر شرکت‌ها بکشاند و واقعا موفق عمل کند. در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری از این خودروی زیبای آلمانی را مشاهده نمایید:

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال