نمایشگاه خودرو پکن: با ابرخودروی هوشمند Qiantu K50 Roadster آشنا شوید!

شرکت خودروسازی چینی Qiant برای اولین بار در سال 2014 بود که از ابرخودروی خود رونمایی نمود و توانست عنوان “اولین ابرخودروی چینی” را نیز برای خود به ارمغان آورد. حالا این شرکت توانسته تا عنوان “اولین ابرخودروی هوشمند” را نیز برای اتومبیل K50 Roadster ثبت نماید چرا که این خودروی قدرتمند الکتریکی، قدرت فوق‌العاده بالایی در […]

شرکت خودروسازی چینی Qiant برای اولین بار در سال 2014 بود که از ابرخودروی خود رونمایی نمود و توانست عنوان “اولین ابرخودروی چینی” را نیز برای خود به ارمغان آورد. حالا این شرکت توانسته تا عنوان “اولین ابرخودروی هوشمند” را نیز برای اتومبیل K50 Roadster ثبت نماید چرا که این خودروی قدرتمند الکتریکی، قدرت فوق‌العاده بالایی در این زمینه نیز دارد. حالا که نمایشگاه خودرو پکن برگزار شده، سازندگان نسخه‌ی با سقف باز این خودرو را پیش روی کاربران قرار داده‌اند تا بتوانند توانایی خویش در تولید خودروی ملی را به رخ دیگر شرکت‌های بزرگ بکشانند.

البته در نمایشگاه خودرو شانگهای که سال گذشته برگزار شد، مراسمی مخصوص در رابطه با این ابرخودروی الکتریکی نیز برگزار گشته بود که در آن شاهد معرفی سه نسخه‌ی مخصوص از این خودرو بودیم.

در نمایشگاه خودرو پکن که هم‌اکنون برگزار شده، اعلام شده که نسخه‌ی کوپه از این خودرو قرار است به صورت رسمی انبوه و البته برای اولین بار تولید گردد. سازنده‌ی این خودرو یعنی شرکت Qiantu اعلام کرده که مهندسین توانمند این شرکت و امکاناتی که حالا در اختیار آنها قرار گرفته، مدیران این شرکت را قادر به تولید 50,000 دستگاه از این خودرو به صورت سالانه می‌سازد. و این یعنی آنها در رابطه با کار خود در تولید و عرضه کردن این خودرو بسیار جدی و مسمم بوده و قصد دارند آن را به صورت انبوه تولید کرده و وارد بازار کشورهای مختلف نیز نمایند.

Qiantu-K50-Roadster-5

چیزی که به این خودرو قدرت می‌بخشد نیز همانند گذشته می‌باشد و دو موتور الکتریکی در بخش‌های عقبی و جلویی خودرو قرار دارند که می‌توانند در مجموع نیروی 408 اسب بخاری و گشتاور 680 نیوتون بر متری را تولید نمایند.

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت این ابرخودرو منتشر نشده، اما اینطور که سازندگان سال گذشته در رابطه با خودروی K50 اعلام کرده بودند، این خودرو 700 هزار یوآن (معادل 105,000 یورو) قیمت داشته است. با این اوصاف می‌توانیم انتظار قیمتی بالاتر برای خودروی K50 Roadster را نیز داشته باشیم.

با اینکه هنوز اطلاعات دقیقی از میزان سرعت و توانایی‌های این خودرو منتشر نشده، اما Qiantu K50 Roadster می‌تواند یکی از بهترین محصولاتی باشد که در آینده شاهد ورود آن به بازار کشور چین خواهیم بود.

  Qiantu-K50-Roadster-4

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال