معرفی رسمی نسل جدید Smart Brabus در نمایشگاه خودرو پکن 2016

نمایشگاه خودرو پکن محلی بود که در آن شاهد رونمایی نسل جدید خودروی دو نفره‌ی Smart بودیم. این محصول جدید با موتوری قدرتمند که می‌تواند 110 اسب بخار نیرو تولید کند، قدرتمندترین خودروی Smart می‌باشد که قرار است به صورت انبوه تولید گردد. پیشتر نیز در نمایشگاه خودرو ژنو و نمایشگاه خودرو والنسیا شاهد حضور خودروی Smart ForTwo […]

نمایشگاه خودرو پکن محلی بود که در آن شاهد رونمایی نسل جدید خودروی دو نفره‌ی Smart بودیم. این محصول جدید با موتوری قدرتمند که می‌تواند 110 اسب بخار نیرو تولید کند، قدرتمندترین خودروی Smart می‌باشد که قرار است به صورت انبوه تولید گردد. پیشتر نیز در نمایشگاه خودرو ژنو و نمایشگاه خودرو والنسیا شاهد حضور خودروی Smart ForTwo Cabriolet بودیم، اما حالا به نظر می‌رسد که Smart و Brabus می‌خواهند به تولید خودروها کوچک خود ادامه داده و هدف اصلی آنها وارد کردن این خودروها به خیابان‌های پر ترافیک شهرهای بزرگ می‌باشد.

برای افزایش پیدا کردن نسخه‌ی Brabus از خودروی Smart، پکیج مخصوص Barbus در این خودرو به کار گرفته شده و علاوه بر افزایش پیدا کردن قدرت، سیستم تعلیق پیشرفته و دو کلاچه در کنار عملکرد Race Start نیز در Smart به بهترین شکل ممکن عمل می‌کنند. همینطور نسخه‌ی Brabus قرار است به همراه تمامی نسخه‌های مختلف خودروی Smart وارد بازار شود. با وجود این پکیج مخصوص حالا عملکرد خودرو بسیار بهتر از قبل شده و در زمینه‌های مختلف همچون سیستم تعلیق و انتقال قدرت تا 20 و 40 درصد بهتر از قبل عمل می‌کند.

البته از این خودرو نباید انتظار انتظار سرعت بسیار بالایی را داشته باشید چرا که این خودرو مخصوص شهر و خیابان‌های پر ترافیک تولید شده است. به همین جهت موتور 110 اسب بخاری این خودرو تنها قادر خواهد بود تا با حداکثر سرعت 180 کیلومتر بر ساعت حرکت کرده و در عرض 9.5 ثانیه نیز به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا خواهد نمود.

3Smart-Brabus

یکی دیگر از مواردی که باید در رابطه با Smart Brabus به آن اشاره داشته باشیم، شکل ظاهری آن می‌باشد که بسیار اسپرت‌تر از قبل شده و شاید جوان‌پسندتر باشد. سیستم اگزوز دوتایی خودرو نیز از موتور قدرتمندتر این خودرو نشان دارد. یکی از مواردی که باعث شده تا این چهره اسپرت به خوبی در چشم باشد، وجود چرخ‌های سبک Monoblock IX است که جلوه‌ی فوق‌العاده زیبایی به این خودرو از قسمت کناری بخشیده است.

شاید بخواهید در رابطه با ویژگی‌های داخلی خودرو و امکاناتی که این محصول دارد نیز اطلاعاتی داشته باشید. نباید با نگاه به اندازه‌ی کوچک Smart Brabus تصور کنید که با خودرویی نه چندان لوکس روبه‌رو هستید. این محصول با ویژگی‌های بسیار خوبی که دارد، می‌‌تواند بسیاری از نیازهای شما را برطرف کند. سقف جمع‌شونده و کروکی، سیستم صوتی پیشرفته و چرم مخصوص و دست‌ساز Nappa از مواردی هستند که شاید نتوانید در هر خودرویی آنها را پیدا کنید.

فروش این خودرو از ماه ژولای و از کشور ایتالیا آغاز خواهد شد. در ادامه می‌توانید تصاویر رسمی بیشتری از Smart Brabus را مشاهده نمایید:

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال