نمایشگاه خودرو پکن: رونمایی مرسدس‌بنز از خودروی E-Class LWB 2017

چند روزی از شروع نمایشگاه خودرو پکن می‌گذرد و حالا قصد داریم اخبار مهم آن را در اختیار علاقه‌مندان به حوزه خودروها قرار دهیم. در این نمایشگاه خودروهای بسیار خوب و زیادی معرفی شده‌اند که بدون شک بسیاری از آنها می‌توانند شما را به وجد آورند که از جمله‌ی این محصولات نسل جدید کلاس سری […]

چند روزی از شروع نمایشگاه خودرو پکن می‌گذرد و حالا قصد داریم اخبار مهم آن را در اختیار علاقه‌مندان به حوزه خودروها قرار دهیم. در این نمایشگاه خودروهای بسیار خوب و زیادی معرفی شده‌اند که بدون شک بسیاری از آنها می‌توانند شما را به وجد آورند که از جمله‌ی این محصولات نسل جدید کلاس سری E شرکت مرسدس‌بنز می‌باشد که قرار است در نوعی خاص و با نام Long WheelBase وارد بازار گردد.

این محصول فوق‌العاده قرار است با شریک این شرکت در کشور چین تولید شده و به صورت اختصاصی نیز وارد بازار این کشور شود، هر چند احتمال عرضه آن در دیگر مناطق دنیا نیز وجود خواهد داشت. اما در رابطه با خود این اتومبیل، احتمالا باید متوجه بیشتر بودن طول آن نسبت به نسل قبلی این خودرو شده باشید. اینطور که سازندگان اعلام کرده‌اند طول Mercedes Benz E-Class LWB بیش از 5 متر خواهد بود و 140 میلی‌متر نیز از نسل قبلی خود بلندتر می‌باشد. هدف اصلی از افزایش دادن اندازه این خودرو، بیشتر کردن فضا برای پاهای سرنشینان عقبی خودرو می‌باشد و همین اندازه باعث شده تا این خودرو و بخش عقبی آن با جای بسیار زیادی که دارد در تیتر بسیاری از خبرگذاری‌ها قرار بگیرد.

سازندگان قصد دارند خودروی جدید E-Class LWB را در دو کلاس مختلف سدان و سدان اسپرت وارد بازار نمایند. مدل سدان این خودرو قرار است به چلوپنجره همیشگی و کلاسیک شرکت مرسدس‌بنز با علامت آن در قسمت جلویی مجهز شده و احتمالا بیشتر چهره‌ای شبیه به خودروهای “الگانس” که پیشتر آنها را می‌شناسیم، داشته باشند. مدل اسپرت اما قرار است با ظاهری جنگجویانه‌تر و جوان‌پسندتر که شباهت زیادی به خودروهای “Avantgarde” این شرکت دارد، وارد بازار گردد.

7Mercedes-Benz-E-Class-Long-Wheelbase-696x464

در رابطه با تکنولوژی‌ها و سیستم‌های هوشمند به کار رفته در این اتومبیل نیز باید به لامپ‌های LED هوشمند و پیشرفته‌ای که در این خودرو مورد استفاده قرار گرفته اشاره نماییم. در واقع مرسدس‌بنز سعی کرده تا با قرار دادن لامپ‌های LED در بخش‌های مختلف این خودرو، علاوه بر زیباتر کردن خودرو، از آنها نیز استفاده نمایند. همچنین این لامپ‌ها جلوه ویژه و بسیار خوبی به این خودرو داده و شاید حتی بتواند اصالت مرسدس‌بنز و شخصیت خودروی E-Class LWB را نیز نمایش دهد. بخش داخلی خودرو نیز با بهینه‌سازی‌هایی که در خود دارد، فوق‌العاده لوکس بوده و امکانات بی‌نظیری را پیش روی کاربران قرار می‌دهد.

اولین مدل از این خودرو که E 200 L نام دارد، مجموعه‌ای از خودروها را شامل می‌شود که به موتورهای 4 و 6 سیلندر مجهز شده و همگی نیز در کلاس LWB عرضه خواهند شد. تمامی سیستم‌های حرکت هوشمند و تکنولوژی‌های به کار رفته در نسخه‌های قبلی از این خودرو نیز در نسخه‌ی LWB وجود خواهند داشت.

در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری از این خودرو را مشاهده نمایید

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال