[CES 2016] کمربند هوشمند Belty Good Vibes در CES 2016 به نمایش گذاشته شد

نمایشگاه CES 2016 آغاز شده و حالا شرکت‌های مختلف در حال معرفی محصولات جدید خود هستند. همیشه این نمایشگاه بهترین محل برای معرفی محصولات نوآورانه و خلاقانه سازندگان کوچک و بزرگ بوده و این‌بار نیز نوبت به استارت‌آپ (شرکت تازه‌تاسیس) و فرانسوی Emiota رسیده که از محصول پوشیدنی و جدید خود که در واقع یک کمربند […]

نمایشگاه CES 2016 آغاز شده و حالا شرکت‌های مختلف در حال معرفی محصولات جدید خود هستند. همیشه این نمایشگاه بهترین محل برای معرفی محصولات نوآورانه و خلاقانه سازندگان کوچک و بزرگ بوده و این‌بار نیز نوبت به استارت‌آپ (شرکت تازه‌تاسیس) و فرانسوی Emiota رسیده که از محصول پوشیدنی و جدید خود که در واقع یک کمربند هوشمند است، رونمایی کند.

این کمربند هوشمند که Belty Good Vibes نام دارد، ظاهری فوق‌العاده زیبا داشته و می‌تواند مُد، تکنولوژی و سلامت را برای کاربران به همراه داشته باشد. سازندگان می‌گویند که تکنولوژی‌های به کار گرفته شده در این کمربند می‌تواند سلامتی و عملکرد انسان در طول روز را به بهترین شکل ممکن کنترل نماید و تاثیر بسزایی در کارهای روزانه کاربران داشته باشد. همچنین آنها اذعان داشته‌اند که این کمربند هوشمند با مجهز بودن به تکنولوژی‌های بسیار پیشرفته و همچنین اتکا به اپلیکیشن مخصوص خود، می‌تواند سلامت کاربران را به کمک هوش مصنوعی بسیار بالایی که دارد، کنترل و بررسی نماید. در این مورد نیز خانم Carnie Colum، مدیر ارشد اجرایی این شرکت اذعان داشته که این کمربند هوشمند به منظور بررسی وضعیت سلامت انسان با در نظر گرفتن بسیاری از فاکتورها، تولید شده است.

در تولید این محصول جدید که که در کشور فرانسه تهیه می‌شود، سازندگان از بهترین مدل چرم در تولید آن استفاده کرده‌اند که البته قابلیت جدا شدن نیز دارد و کاربران می‌توانند در صورت تمایل، از چرم‌های مشکی و قهوه‌ای رنگ آن استفاده نمایند.

همچنین از این کمربند هوشمند به عنوان یک همراه ورزشی نیز می‌توان استفاده نمود چرا که سنسورها موجود در این کمربند، قادر به کنترل تمامی فعالیت‌های کاربران خواهد بود و می‌تواند با توجه به کارهایی که کاربران انجام می‌دهند، آنها را به بیشتر کردن فعالیت خود تشویق و یا آنها را به استراحت کردن دعوت نماید. همچنین این کمربند قادر به شمارش گام‌ها نیز خواهد بود و می‌تواند نیاز به بسیاری از وسایل جانبی را برطرف سازد.

پیش‌فروش این کمربند هوشمند هم‌اکنون آغاز شده و مدیران شرکت Emiota قصد دارند این محصول را با قیمت 395 دلار و از دسامبر سال جاری، به فروش برسانند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال