[CES 2016] هدست هوشمند Varia Vision، محصولی جدید از گارمین برای دوچرخه‌سوارها

شرکت Garmin که همگان آن را با معرفی محصولات هوشمند و گجت‌های ورزشی می‌شناسند، برای نمایشگاه CES 2016 نیز یک پرچم‌دار را در میان تمامی محصولات خود معرفی کرد، محصولی که شاید بتوان آن را حرفه‌ای‌تر و هوشمندتر از دیگر محصولات این شرکت در نظر گرفت. هدست جدید Varia Vision، وسیله‌ای شبیه به عینک هوشمند گوگل […]

شرکت Garmin که همگان آن را با معرفی محصولات هوشمند و گجت‌های ورزشی می‌شناسند، برای نمایشگاه CES 2016 نیز یک پرچم‌دار را در میان تمامی محصولات خود معرفی کرد، محصولی که شاید بتوان آن را حرفه‌ای‌تر و هوشمندتر از دیگر محصولات این شرکت در نظر گرفت. هدست جدید Varia Vision، وسیله‌ای شبیه به عینک هوشمند گوگل است که می‌تواند با اتصال به هر نوع عینک آفتابی، امنیت دوچرخه‌سوارها را در جاده حفظ نماید.

همانطور که در تصویر قرار گرفته نیز مشاهده می‌کنید، امکان اتصال این هدست بر روی هر بخش از عینک که بخواهید وجود دارد و در این بخش، کاربران می‌توانند از اطلاعاتی همچون اطلاعات ناوبری، اعلانات گوشی‌هوشمند، عملکرد دوچرخه‌سواری و حتی اخطارهایی در مورد نزدیک شدن خودروها از پشت استفاده نمایند.

گارمین اذعان داشته که وزن هدست Varia Vision تنها 30 گرم می‌باشد و با یک بار شارژ شدن می‌تواند تا 8 ساعت دوام بیاورد. همچنین طبق ادعای سازندگان، عملکرد این هدست در مقایسه با عینک هوشمند گوگل بسیار بهتر است چرا که هم کاربران می‌توانند از صفحه‌نمایشی لمسی قرار گرفته بر روی آن استفاده نموده و هم این امکان برای آنها وجود دارد که بتوانند هنگام داشتن دست‌کش نیز از صفحه‌نمایش این هدست استفاده نمایند.

از دیگر امکانات این هدست می‌توان امکان متصل کردن Varia Vision به دیگر محصولات دوچرخه‌سواری شرکت گارمین همچون Varia Review Radar اشاره نمود. استفاده همزمان از این دو وسیله می‌تواند امنیت دوچرخه‌سواران در جاده را تا حد ممکن افزایش داده و آنها را از خودروهای پیش رو و خودروهایی که از پشت سر می‌آیند مطلع سازد تا از بروز تصادفات، جلوگیری شود.

گارمین می‌گوید که این هدست هوشمند از اواخر ماه مارس و با قیمت 400 دلار وارد بازار خواهد شد و می‌تواند برای بسیاری از دوچرخه‌سواران مبتدی و حرفه‌ای، مناسب باشد. هر چند شاید از این محصول نتوان استفاده‌ی خاصی در پارک‌ها و مکان‌های خلوت داشت، اما جاده‌های شلوغ، می‌تواند جایی باشد که وجود هدست Varia Vision، امنیت و اطمینان را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال